Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- logistyczne i organizacyjne zabezpieczenie pracy Kierownictwa Agencji, w tym realizacja zaopatrzenia sekretariatu w niezbędne materiały, usługi oraz artykuły biurowe,
- obsługa korespondencji wchodzącej i wychodzącej w elektronicznym systemie obiegu dokumentów,
- przygotowywanie raportów, prezentacji, analiz i zestawień,
- rozliczanie faktur i innych dokumentów w systemie informatycznym,
- dbanie o sprawny przepływ informacji telefonicznej oraz mailowej,
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- min. 2-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej rok w zakresie zadań zbliżonych do wymienionych w głównych obowiązkach,
- znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z działalnością Agencji tj. ustawy o Agencji Mienia Wojskowego i Statutu Agencji, ustawy o Zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP oraz Kpa,
- bardzo dobra obsługa komputera (pakiet MS Office) oraz innych urządzeń biurowych,
- umiejętność redagowania pism i prowadzenia korespondencji urzędowej,
- praktyczna znajomość zasad obsługi Klienta,
- odpowiedzialność, systematyczność, bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- komunikatywność, wysoka kultura osobista i znajomość zasad etykiety biznesu,
- znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym.
Wymagania dodatkowe:
- dokładność, szybkość działania, dyskrecja, dyspozycyjność,
- radzenie sobie w pracy pod presją czasu i odporność na stres.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 37/24”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 98 13.
Informacja o wyniku naboru
Imię i nazwisko kandydata, miejsce zamieszkania: Anna Kurdybacz, Chełm.
Uzasadnienie: kandydatka spełnia wymagania określone w ogłoszeniu o naborze. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej kandydatka potwierdziła wiedzę oraz kwalifikacje wymagane na rekrutowanym stanowisku.