Biuro Prezesa AMW w Warszawie
Termin składania dokumentów: 3 kwietnia 2024
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- analizowanie i ocena, zarówno pod kątem zgodności z prawem jak i zasadności, wniosków oraz innych dokumentów kierowanych przez zarządy i rady nadzorcze Spółek do Zgromadzenia Wspólników,
- opracowywanie analiz związanych z funkcjonowaniem Spółek,
- dokonywanie w oparciu o informacje kwartalne oceny Spółek, w szczególności sytuacji ekonomiczno-finansowej i majątkowej oraz monitorowanie aktualnej sytuacji finansowej Spółek,
- opracowywanie tematycznych analiz ekonomiczno-finansowych i organizacyjnych, również na potrzeby kierownictwa,
- wykonywanie obowiązków sprawozdawczych z zakresu nadzoru właścicielskiego nad Spółkami oraz sporządzanie projektów dokumentów związanych z nadzorem,
- bieżąca obsługa spraw wpływających ze Spółek.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- min. 2-letnie doświadczenie zawodowe, w tym rok w obszarze specjalizacji stanowiska,
- znajomość ustawy Kodeks spółek handlowych oraz ustawy o Agencji Mienia Wojskowego,
- umiejętność czytania i analizowania dokumentacji finansowej Spółek,
- bardzo dobra znajomość komputera (pakiet MS Office),
- bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność, terminowość, systematyczność w działaniu i zaangażowanie.
Wymagania dodatkowe:
- bardzo dobra znajomość zasad nadzoru właścicielskiego,
- umiejętność właściwej interpretacji przepisów prawa,
- komunikatywność, umiejętność jasnego i zwięzłego formułowania myśli w formie pisemnej i ustnej,
- samodzielność, dokładność, zdolność planowania i organizowania pracy.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 31/24”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 99 46 lub 22/ 314 98 13.