Oddział Regionalny AMW w Zielonej Górze
Termin składania dokumentów: 30 czerwca 2025
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- realizowanie zadań z zakresu ewidencji wybranych rodzajów operacji gospodarczych z uwzględnieniem zasad rachunkowości, kontrolingowych oraz klasyfikacji budżetowej dochodów i wydatków
- księgowanie faktur, rachunków, not księgowych, not odsetkowych, wyciągów bankowych,
- dokonywanie kontroli kompletności oraz pod względem formalno-rachunkowym dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych w ramach obszaru odpowiedzialności działu,
- weryfikacja dowodów księgowych i dekretów kontrolingowych pod względem prawidłowości ujęcia w księgach rachunkowych zgodnie z obowiązującą polityką rachunkowości,
- współuczestniczenie w sporządzaniu sprawozdań budżetowych.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- min. 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym 2 lata w zakresie zadań wymienionych w głównych obowiązkach,
- znajomość ustaw o: rachunkowości, finansach publicznych, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, rozporządzenia w sprawie klasyfikacji środków trwałych,
- znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z działalnością Agencji, tj.: ustawy o Agencji Mienia Wojskowego i o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP,
- podstawowa znajomość zasad analizy finansowej,
- biegła obsługa pakietu MS Office,
- odpowiedzialność, dokładność, sumienność, terminowość oraz dobra organizacja pracy własnej,
- umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.
Wymagania dodatkowe:
- preferowane wykształcenie wyższe ekonomiczne z zakresu rachunkowości,
- mile widziane doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 109/25”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 97 94 lub 22 314 99 46.
Lista kandydatów spełniających wymagania
Aktualnie prowadzony jest proces rekrutacji.