Oddział Regionalny AMW w Poznaniu
Termin składania dokumentów: 14 listopada 2024
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- nadzorowanie i rozliczanie prowadzonych zadań remontowych, inwestycyjnych oraz zadań związanych z utrzymaniem nieruchomości i obiektów budowlanych,
- realizacja zadań remontowo-budowlanych w zakresie sporządzania kosztorysów inwestorskich, przygotowania warunków realizacji umów, nadzoru i kontroli postępu robót, przygotowania specyfikacji technicznych,
- przygotowanie dokumentów do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności opisu przedmiotu zamówienia, wzorów umów, kalkulacji, kryteriów oceny oraz udział w pracach komisji przetargowej,
- sporządzanie opinii technicznych i uzgodnień branżowych, prowadzenie korespondencji wewnętrznej oraz z podmiotami zewnętrznymi w zakresie właściwości działu,
- weryfikacja zakresów prac, kosztorysów inwestorskich, przedmiarów na zamierzenia remontowe w lokalach mieszkalnych oraz kwaterach internatowych przed ponownym zasiedleniem.
Wymagania niezbędne:
- wyksztalcenie minimum średnie,
- min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji zadań zbliżonych do wymagań w głównych obowiązkach,
- znajomość procesu budowlanego oraz doświadczenie w przygotowywaniu i rozliczaniu zadań remontowych,
- znajomość ustawy: prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, o własności lokali, o gospodarce nieruchomościami, kpa oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,
- znajomość aktów prawnych związanych z działalnością Agencji tj. ustawa o Agencji Mienia Wojskowego i o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP,
- znajomość pakietu MS Office,
- umiejętność kosztorysowania (program Norma Pro).
Wymagania dodatkowe:
- zdolności analityczne, samodzielność, komunikatywność, terminowość,
- umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu,
- prawo jazdy kat. B.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 30-104/24”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 98 13.
Lista kandydatów spełniających wymagania
Aktualnie prowadzony jest proces rekrutacji.