Oddział Regionalny AMW w Bydgoszczy
Termin składania dokumentów: 7 lutego 2025
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- kontrola i opisywanie pod względem rzeczowym i merytorycznym dokumentów finansowych dotyczących opłat wnoszonych na rzecz wspólnot mieszkaniowych a także związanych z dostawą mediów komunalnych i realizacją usług w zakresie eksploatacji zasobu Agencji.
- ewidencjonowanie kosztów poprzez nanoszenie i zatwierdzanie dekretów kontrolingowych dla opisywanych dokumentów finansowych w systemie informatycznym Agencji.
- wystawianie faktur i not obciążeniowych, przesyłanie ich do adresatów,
- prowadzenie procedur windykacyjnych w zakresie właściwości działu,
- weryfikacja i prowadzenie rejestrów wysokości obciążeń Agencji z tytułu zaliczek na utrzymanie nieruchomości, w których Skarb Państwa posiada lokale mieszkalne i użytkowe,
- analiza uchwał podejmowanych przez wspólnoty mieszkaniowe i głosowanie nad nimi w imieniu Skarbu Państwa, bieżąca współpraca i korespondencja z zarządcami wspólnot i dostawcami usług.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- min. 2-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej rok w obszarze specjalizacji stanowiska,
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),
- znajomość ustawy o Agencji Mienia Wojskowego, ustawy o własności lokali, ustawy o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP oraz Kodeksu postępowania administracyjnego,
- zdolności analitycznego myślenia,
- odpowiedzialność oraz dobra organizacja pracy.
Wymagania dodatkowe:
- zaangażowanie oraz umiejętność samodzielnego podejmowania działań,
- umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy tylko aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy tylko aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 13/25”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 97 94 lub 22 314 99 46.
Lista kandydatów spełniających wymagania
- Janowiak Karolina, Bydgoszcz
- Krzywdzinska Marta, Bydgoszcz
- Szymańska Bogumiła, Osielsko