Biuro Prezesa AMW w Warszawie
Termin składania dokumentów: 13 grudnia 2024
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- udział w opracowaniu założeń planistycznych i instrukcji w zakresie planowania finansowego i strategicznego,
- definiowanie narzędzi, rozwijanie standardów zarządzania przez cele, w tym określanie procesu i procedur zarządzania przez cele,
- raportowanie i monitorowanie realizacji celów i wskaźników efektywności,
- udział w przygotowaniu kalkulacji kosztów, budżetów oraz planów finansowych,
- analiza i kontrola kosztów, przygotowanie raportów wykonania i odchyleń planów finansowych,
- dokonywanie wstępnej kontroli wniosków o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie zgodności operacji gospodarczych i finansowych z rocznym planem finansowym Agencji.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- min. 2-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej rok w zakresie realizacji zadań z obszaru specjalizacji stanowiska, głównie w zakresie raportowania i analiz finansowych,
- znajomość ustawy o rachunkowości, finansach publicznych oraz o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- znajomość aktów prawnych związanych z działalnością Agencji, tj. ustaw o: Agencji Mienia Wojskowego, zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP,
- znajomość zasad rachunkowości finansowej i zarządczej oraz zasad analizy finansowej,
- umiejętność analiz i interpretacji odchyleń oraz kalkulacji kosztów,
- biegła obsługa pakietu MS Office (w szczególności MS Excel),
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, tj. komunikatywność, asertywność,
- umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy własnej.
Wymagania dodatkowe:
- preferowane wykształcenie wyższe z zakresu finansów/rachunkowości lub ekonomiczne,
- mile widziana znajomość systemu klasy ERP, oprogramowania Oracle Hyperion Planning oraz oprogramowania typu Business Intelligence.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 49-123/24”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną poproszeni o przesłanie kopii dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie oraz kopii dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 99 46 lub 22 314 99 13.
Lista kandydatów spełniających wymagania
Aktualnie prowadzony jest proces rekrutacji.