Ogłoszenie o naborze nr 49-123/24

Specjalista w Dziale ds. Kontrolingu w Departamencie Finansowym

powrót do listy
Biuro Prezesa AMW w Warszawie Termin składania dokumentów: 13 grudnia 2024

 

Oferujemy:

  • ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
  • zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.

Główne obowiązki:

  • udział w opracowaniu założeń planistycznych i instrukcji w zakresie planowania finansowego i strategicznego,
  • definiowanie narzędzi, rozwijanie standardów zarządzania przez cele, w tym określanie procesu i procedur zarządzania przez cele,
  • raportowanie i monitorowanie realizacji celów i wskaźników efektywności,
  • udział w przygotowaniu kalkulacji kosztów, budżetów oraz planów finansowych,
  • analiza i kontrola kosztów, przygotowanie raportów wykonania i odchyleń planów finansowych,
  • dokonywanie wstępnej kontroli wniosków o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie zgodności operacji gospodarczych i finansowych z rocznym planem finansowym Agencji.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe,
  • min. 2-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej rok w zakresie realizacji zadań z obszaru specjalizacji stanowiska, głównie w zakresie raportowania i analiz finansowych,
  • znajomość ustawy o rachunkowości, finansach publicznych oraz o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  • znajomość aktów prawnych związanych z działalnością Agencji, tj. ustaw o: Agencji Mienia Wojskowego, zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP,
  • znajomość zasad rachunkowości finansowej i zarządczej oraz zasad analizy finansowej,
  • umiejętność analiz i interpretacji odchyleń oraz kalkulacji kosztów,
  • biegła obsługa pakietu MS Office (w szczególności MS Excel),
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, tj. komunikatywność, asertywność,
  • umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy własnej.

Wymagania dodatkowe:

  • preferowane wykształcenie wyższe z zakresu finansów/rachunkowości lub ekonomiczne,
  • mile widziana znajomość systemu klasy ERP, oprogramowania Oracle Hyperion Planning oraz oprogramowania typu Business Intelligence.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • cv,
  • podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
  • podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).

Miejsce składania dokumentów:

Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 49-123/24”

lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj

Metody i techniki naboru:

  • weryfikacja formalna dokumentów,
  • sprawdzian wiedzy,
  • rozmowa kwalifikacyjna.

Dodatkowe informacje:

  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
  • kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną poproszeni o przesłanie kopii dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie oraz kopii dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
  • po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
  • do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 99 46 lub 22 314 99 13.

Lista kandydatów spełniających wymagania

Aktualnie prowadzony jest proces rekrutacji.

Utworzone 22 listopada 2024 07:39 przez Małgorzata Konarzewska Zmodyfikowane 22 listopada 2024 07:41 przez Małgorzata Konarzewska
...

TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce prywatności.

Akceptuję