Oddział Regionalny AMW w Zielonej Górze
Termin składania dokumentów: 3 marca 2025
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- udział w kampaniach informacyjnych dotyczących bieżącej działalności Agencji oraz budowanie pozytywnego wizerunku Agencji przy współpracy z Rzecznikiem Agencji;
- planowanie i organizowanie działalności marketingowej, w tym w zakresie działań promujących Siły Zbrojne RP, a także realizowanie planów promocji w zakresie zagospodarowania nieruchomości oraz mienia ruchomego;
- zabezpieczanie potrzeb oddziału w materiały promocyjne;
- pozyskiwanie potencjalnych klientów oraz poszukiwanie nowych rynków zbytu dla zasobów Agencji;
- opracowywanie i realizowanie rocznych planów zamierzeń i wydatków w zakresie promocji nieruchomości;
- udział w imprezach promocyjnych organizowanych przez Agencję.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe;
- min. 2- letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej rok w obszarze specjalizacji stanowiska;
- znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z działalnością Agencji, tj.: ustawy o Agencji Mienia Wojskowego i o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP,
- wiedza z zakresu marketingu i PR,
- znajomość technik medialnych oraz umiejętność obsługi mediów społecznościowych,
- umiejętność sporządzania i redagowania informacji prasowej,
- umiejętność obsługi komputera - biegła znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook, Power Point),
- prawo jazdy kat. B.
Wymagania dodatkowe:
- dyspozycyjność,
- umiejętność obsługi programów graficznych,
- doświadczenie w obszarze współpracy z mediami.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 32/25”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 97 94 lub 22 314 99 46.
Lista kandydatów spełniających wymagania
Aktualnie prowadzony jest proces rekrutacji.