Oddział Regionalny AMW w Zielonej Górze
Termin składania dokumentów: 13 sierpnia 2024
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- prowadzenie zagadnień związanych z gospodarką nieruchomościami Skarbu Państwa, w tym porządkowanie i regulacja stanu formalno-prawnego nieruchomości oraz realizacja procesu zbywania nieruchomości zbędnych dla potrzeb Agencji Mienia Wojskowego,
- prowadzenie ewidencji nieruchomości, w tym ewidencji dla celów podatkowych oraz sporządzanie deklaracji w zakresie podatku od nieruchomości,
- prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem wieczystym, w tym naliczanie i aktualizacja opłat z tego tytułu,
- współpraca z organami administracji publicznej, jednostkami samorządu terytorialnego, służbą geodezyjną, a także innymi podmiotami, w tym rzeczoznawcami majątkowymi i zarządcami nieruchomości z zakresie uzyskiwania informacji niezbędnych w gospodarowaniu nieruchomościami,
- przygotowywanie projektów pism, opinii i wniosków w zakresie właściwości Działu.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- min. 2- letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej rok w obszarze gospodarowania nieruchomościami,
- znajomość ustaw o Agencji Mienia Wojskowego, o gospodarce nieruchomościami, o podatkach i opłatach lokalnych, Kodeks cywilny oraz umiejętność praktycznego ich stosowania,
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- umiejętność samodzielnego redagowania pism i prowadzenia korespondencji,
- odpowiedzialność, sumienność, terminowość oraz dobra organizacja pracy własnej.
Wymagania dodatkowe:
- preferowane wykształcenie z obszaru gospodarki nieruchomościami, administracyjne, prawne, ekonomiczne lub pokrewne,
- umiejętność pracy w zespole,
- prawo jazdy kat. B.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 6-80/24”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 98 13.