Ogłoszenie o naborze nr 53-127/24

Specjalista w Dziale ds. Nieruchomości

powrót do listy
Oddział Regionalny AMW w Krakowie Termin składania dokumentów: 16 grudnia 2024

 

Oferujemy:

  • ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
  • zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.

Główne obowiązki:

  • samodzielne prowadzenie zagadnień związanych z gospodarką nieruchomościami Skarbu Państwa, w tym porządkowanie i regulacja stanu formalno-prawnego nieruchomości oraz realizacja procesów sprzedaży, najmu, dzierżawy, zamiany, darowizny i innych form prawnych,
  • opracowywanie i przygotowywanie dokumentacji przetargowej oraz udział w pracach komisji przetargowych na sprzedaż, najem i dzierżawę nieruchomości,
  • przygotowywanie umów cywilnoprawnych z zakresu obrotu nieruchomościami,
  • współpraca z urzędami administracji państwowej i organami samorządu terytorialnego, służbą geodezyjną i kartograficzną, rzeczoznawcami majątkowymi, biurami notarialnymi i sądami w zakresie pozyskiwania i aktualizacji dokumentacji przejętego mienia oraz w zakresie regulacji stanu prawnego nieruchomości,
  • przygotowywanie i realizacja koncepcji zagospodarowania nieruchomości oraz podejmowanie działań zwiększających ich atrakcyjność inwestycyjną,
  • opracowywanie informacji, analiz i sprawozdań dotyczących zagospodarowania nieruchomości.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe,
  • min. 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej rok w obszarze specjalizacji stanowiska,
  • znajomość ustaw: o Agencji Mienia Wojskowego, gospodarce nieruchomościami, księgach wieczystych i hipotece, o własności lokali, Kodeks cywilny oraz umiejętność ich praktycznego stosowania,
  • znajomość zasad obrotu nieruchomościami, rynku nieruchomości oraz umiejętność sporządzania umów cywilnoprawnych,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • umiejętność analitycznego myślenia, odpowiedzialność, systematyczność,
  • umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy własnej.

Wymagania dodatkowe:

  • preferowane wykształcenie wyższe prawnicze, geodezyjne, gospodarka nieruchomościami,
  • ukończone studia podyplomowe / kursy z zakresu gospodarki nieruchomościami,
  • praktyka w gospodarowaniu nieruchomościami Skarbu Państwa lub jednostkach samorządu terytorialnego,
  • prawo jazdy kat. B.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • cv i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
  • podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).

Miejsce składania dokumentów:

Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 53-127/24”

lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj

Metody i techniki naboru:

  • weryfikacja formalna dokumentów,
  • sprawdzian wiedzy,
  • rozmowa kwalifikacyjna.

Dodatkowe informacje:

  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
  • kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
  • po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
  • do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 99 46 lub 22 314 98 13.

Lista kandydatów spełniających wymagania

Aktualnie prowadzony jest proces rekrutacji.

Utworzone 2 grudnia 2024 12:57 przez Starszy Specjalista Bogumiła Lewandowska Zmodyfikowane 2 grudnia 2024 14:14 przez Starszy Specjalista Bogumiła Lewandowska
...

TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce prywatności.

Akceptuję