Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- bezpośrednia i telefoniczna obsługa interesantów w Biurze Obsługi Klienta, w tym udzielanie pełnych i wyczerpujących odpowiedzi na zapytania,
- pomoc interesantom przy wypełnianiu formularzy oraz innych niezbędnych dokumentów,
- tworzenie korespondencji i innych dokumentów związanych z obsługą klienta lub działalnością Biura Obsługi Klienta,
- rejestracja dokumentów wpływających do oddziału związanych z obsługą klienta lub działalnością Biura Obsługi Klienta,
- przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji wpływającej do oddziału w elektronicznym systemie obiegu dokumentów oraz przekazywanie jej właściwym komórkom organizacyjnym,
- zadania z zakresu obsługi sekretariatu, w przypadku konieczności pełnienia zastępstwa.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- min. 2-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej rok w zakresie realizacji zadań zbliżonych do wymienionych w głównych obowiązkach,
- znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z działalnością Agencji tj. ustawy o Agencji Mienia Wojskowego,
- bardzo dobra obsługa komputera (pakiet MS Office) oraz innych urządzeń biurowych,
- umiejętność redagowania pism i prowadzenia korespondencji urzędowej,
- komunikatywność, odpowiedzialność, systematyczność, bardzo dobra organizacja pracy własnej.
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność zarządzania dużą ilością dokumentów będzie dodatkowym atutem.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 17/25”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 97 94 lub 22 314 99 46.
Informacja o wyniku naboru
Imię i nazwisko, miejsce zamieszkania: Mikusik Magdalena, Gdynia.
Uzasadnienie: Kandydatka spełniła wymagania określone w ogłoszeniu o naborze. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej potwierdziła wiedzę oraz kwalifikacje wymagane na rekrutowanym stanowisku.