Oddział Regionalny AMW w Warszawie
Termin składania dokumentów: 30 kwietnia 2025
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- realizacja zadań w zakresie ochrony danych osobowych w Oddziale w szczególności prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji zgodnie z polityką bezpieczeństwa danych osobowych,
- opracowanie i utrzymywanie w aktualności Planu ciągłości działania oraz koordynowanie realizacji zadań dotyczących zarządzania kryzysowego,
- prowadzenie i aktualizacja dokumentacji z zakresu Systemu Zarządzania Jakością, Systemu Zarządzania Działaniami Antykorupcyjnymi oraz zapewnienie sprawnego funkcjonowania systemu przepustkowego i dostępu do stref ochronnych,
- przygotowywanie dokumentów do prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie właściwości działu, w szczególności opisu przedmiotu zamówienia, kryteriów oceny i wzorów umów, oraz uczestniczenie w komisjach przetargowych,
- opracowywanie i współpraca w przygotowaniu materiałów i informacji dla Biura Prezesa, organów kontrolnych oraz Dyrektora Oddziału dotyczących funkcjonowania Oddziału,
- udział w planowaniu i realizacji przedsięwzięć organizacyjnych oraz sporządzanie sprawozdań, zestawień i raportów z zakresu działania działu.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- min. 2-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 1 rok w zakresie realizacji zadań zbliżonych do wymienionych w głównych obowiązkach,
- umiejętność redagowania pism oraz obsługi komputera (pakiet MS Office),
- znajomość ustawy o Agencji Mienia Wojskowego, znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
- odpowiedzialność, terminowość oraz dobra organizacja pracy własnej.
Wymagania dodatkowe:
- prawo jazdy kat. B,
- mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 74/25”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 97 94 lub 22 314 99 46.
Lista kandydatów spełniających wymagania
Aktualnie prowadzony jest proces rekrutacji.