Biuro Prezesa AMW w Warszawie
Termin składania dokumentów: 28 lutego 2025
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- diagnozowanie i rozwiązywanie pojawiających się problemów związanych z działaniem systemów w AMW,
- udział w projektach rozwoju systemów (analiza i projektowanie rozwiązań, programowanie SQL, przygotowywanie dokumentacji technicznej i instrukcji, testowanie zmian),
- tworzenie struktur i zapytań do baz danych, optymalizacja istniejących zapytań,
- rozwijanie istniejących oraz tworzenie nowych funkcjonalności w zintegrowanym systemie informatycznym dostosowanych do potrzeb biznesu oraz integracji z innymi systemami,
- pozyskiwanie i przygotowywanie danych do raportów dla użytkowników biznesowych,
- wdrożenie i rozwój (development) narzędzi wspomagających utrzymanie systemów.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie min. technik informatyk,
- min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie specjalizacji stanowiska (głównie z relacyjnymi bazami danych w środowisku Oracle i MS SQL i narzędziami raportującymi oraz w tworzeniu serwisów frontend/backend),
- zaawansowane znajomość pakietu narzędzi Microsoft Office w wersji 2016 i wyższej (w szczególności Microsoft Excel, VBA),
- znajomość ustawy o Agencji Mienia Wojskowego,
- umiejętność analitycznego myślenia, rozumienie wymagań biznesowych, wyciągania wniosków,
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca czytanie dokumentacji technicznej,
- poświadczenie bezpieczeństwa osobowego dopuszczające do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” bądź gotowość poddania się procedurze sprawdzającej w celu jego uzyskania,
- dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole,
- zaangażowanie, samodzielność i komunikatywność.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w administracji systemami i usługami w oparciu o Windows i Linux,
- mile widziana znajomość zagadnień z obszarów: ITIL, ISO 27001, ochrony danych osobowych,
- doświadczenie w technologiach Node.JS, Angular, React,
- znajomość zagadnień związanych z hurtownią danych, prowadzeniem projektów, HTML/CSS, Python
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 31/25”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 99 46 lub 22 314 97 94.
Lista kandydatów spełniających wymagania
- Paczkowski Bartłomiej, Sulejówek