Ogłoszenie o naborze nr 31/25

Specjalista w Dziale ds. Utrzymania i Rozwoju Aplikacji w Departamencie Teleinformatyki

powrót do listy
Biuro Prezesa AMW w Warszawie Termin składania dokumentów: 28 lutego 2025

 

Oferujemy:

  • ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
  • zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.

Główne obowiązki:

  • diagnozowanie i rozwiązywanie pojawiających się problemów związanych z działaniem systemów w AMW,
  • udział w projektach rozwoju systemów (analiza i projektowanie rozwiązań, programowanie SQL, przygotowywanie dokumentacji technicznej i instrukcji, testowanie zmian),
  • tworzenie struktur i zapytań do baz danych, optymalizacja istniejących zapytań,
  • rozwijanie istniejących oraz tworzenie nowych funkcjonalności w zintegrowanym systemie informatycznym dostosowanych do potrzeb biznesu oraz integracji z innymi systemami,
  • pozyskiwanie i przygotowywanie danych do raportów dla użytkowników biznesowych,
  • wdrożenie i rozwój (development) narzędzi wspomagających utrzymanie systemów.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie min. technik informatyk,
  • min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie specjalizacji stanowiska (głównie z relacyjnymi bazami danych w środowisku Oracle i MS SQL i narzędziami raportującymi oraz w tworzeniu serwisów frontend/backend),
  • zaawansowane znajomość pakietu narzędzi Microsoft Office w wersji 2016 i wyższej (w szczególności Microsoft Excel, VBA),
  • znajomość ustawy o Agencji Mienia Wojskowego,
  • umiejętność analitycznego myślenia, rozumienie wymagań biznesowych, wyciągania wniosków,
  • znajomość języka angielskiego umożliwiająca czytanie dokumentacji technicznej,
  • poświadczenie bezpieczeństwa osobowego dopuszczające do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” bądź gotowość poddania się procedurze sprawdzającej w celu jego uzyskania,
  • dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole,
  • zaangażowanie, samodzielność i komunikatywność.

Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie w administracji systemami i usługami w oparciu o Windows i Linux,
  • mile widziana znajomość zagadnień z obszarów: ITIL, ISO 27001, ochrony danych osobowych,
  • doświadczenie w technologiach Node.JS, Angular, React,
  • znajomość zagadnień związanych z hurtownią danych, prowadzeniem projektów, HTML/CSS, Python

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • cv i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej),
  • podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej).

Miejsce składania dokumentów:

Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 31/25”

lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj  

Metody i techniki naboru:

  • weryfikacja formalna dokumentów,
  • sprawdzian wiedzy,
  • rozmowa kwalifikacyjna.

Dodatkowe informacje:

  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
  • kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
  • po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
  • do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 99 46 lub 22 314 97 94.

Lista kandydatów spełniających wymagania

  1. Paczkowski Bartłomiej, Sulejówek
Utworzone 14 lutego 2025 12:44 przez Grażyna Dratkiewicz Zmodyfikowane 6 marca 2025 13:36 przez Małgorzata Konarzewska
...

TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce prywatności.

Akceptuję