Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
Wykonywanie czynności z zakresu windykacji pieniężnej i niepieniężnej poprzez:
- monitorowanie procesów windykacyjnych oraz terminowe dochodzenie należności m.in. poprzez sporządzanie i kierowanie wezwań do zapłaty, rozliczanie wpłat dłużników oraz rozpatrywanie spraw o umorzenie i rozkładanie należności na raty,
- uczestniczenie w wywiadach środowiskowych, m.in. dotyczących opróżnienia lokalu lub przymusowego wykwaterowania,
- współpraca z organami administracji publicznej, a także innymi podmiotami w zakresie uzyskiwania informacji niezbędnych do prowadzenia działań windykacyjnych,
- weryfikacja merytoryczna wpływającej dokumentacji inicjującej sprawy z obszaru windykacji,
- przygotowywanie danych do planów i sporządzanie cząstkowych sprawozdań w zakresie właściwości działu.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- min. 2-letnie doświadczenie zawodowe, w tym rok w obszarze zadań zbliżonych do wymienionych w głównych obowiązkach,
- znajomość ustaw: o Agencji Mienia Wojskowego i zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP, Kodeks Cywilny, Kodeks Postępowania Cywilnego i Kodeks Postępowania Administracyjnego,
- znajomość ogólnych zasad dochodzenia i egzekwowania obowiązków pieniężnych i niepieniężnych w trybie cywilnym i administracyjnym,
- umiejętność redagowania pism oraz biegła obsługa komputera (pakiet MS Office),
- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i negocjacyjne,
- odpowiedzialność, terminowość oraz dobra organizacja pracy własnej.
Wymagania dodatkowe:
- mile widziane wykształcenie wyższe o kierunku: prawo, administracja, ekonomia,
- prawo jazdy kat. B.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 51/25”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 97 94 lub 22 314 99 46.
Lista kandydatów spełniających wymagania
Aktualnie prowadzony jest proces rekrutacji.