Biuro Prezesa AMW w Warszawie
Termin składania dokumentów: 7 maja 2025
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- współudział w opracowywaniu dokumentacji oraz projektów umów do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie właściwości Działu na usługi żywienia zbiorowego, usługi prania publicznego oraz sprzątania,
- uzyskiwanie akceptacji, zgód administracyjnych i urzędowych niezbędnych do realizacji zadań logistycznych w zakresie żywienia zbiorowego, usług prania publicznego oraz sprzątania,
- sporządzanie sprawozdań, meldunków i analiz z realizowanych zadań, w celu zapewnienia prawidłowej ich realizacji,
- współudział w sprawowaniu nadzoru nad realizacją zawartych z wykonawcami umów w zakresie zadań logistycznych w tym, zabezpieczenia żywienia zbiorowego i usług sprzątania i prania,
- dokonywanie kontroli dowodów księgowych pod względem merytorycznym oraz sporządzanie opisów operacji gospodarczych;
- prowadzenie korespondencji oraz terminowe rozpatrywanie pism i wniosków kierowanych do Działu.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- min. 2-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej rok w obszarze zadań zbliżonym do wymienionych w głównych obowiązkach,
- podstawowa wiedza w obszarze opracowania resortowych dokumentów sprawozdawczych, rocznych i wieloletnich, cyklicznych i okolicznościowych analiz rzeczowych i finansowych,
- podstawowa wiedza o procesie żywienia zbiorowego,
- obsługa pakietu MS Office, w tym bardzo dobra znajomość programu Microsoft Excel i Word,
- umiejętność redagowania pism i prowadzenia korespondencji urzędowej,
- systematyczność i dobra organizacja pracy własnej,
- przedsiębiorczość, zaangażowanie i determinacja w działaniu.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość realizacji procesów logistycznych,
- wykształcenie wyższe na kierunku żywienie lub logistyka lub usługi hotelarskie,
- doświadczenie zawodowe w pracy w hotelach, szpitalach itp.,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- umiejętność współpracy,
- gotowość poddania się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa osobowego dopuszczające do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE” oraz "NATO CONFIDENTIAL", zgodnie z przepisami ustawy o ochronie informacji niejawnych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 75/25”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 99 46 lub 22/ 314 97 94.
Lista kandydatów spełniających wymagania
Aktualnie prowadzony jest proces rekrutacji.