Ogłoszenie o naborze nr 75/25

Specjalista w Dziale ds. Wsparcia Logistycznego Sił Zbrojnych w Departamencie Inwestycji Wojskowych

powrót do listy
Biuro Prezesa AMW w Warszawie Termin składania dokumentów: 7 maja 2025

 

Oferujemy:

  • ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
  • zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.

Główne obowiązki:

  • współudział w opracowywaniu dokumentacji oraz projektów umów do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie właściwości Działu na usługi żywienia zbiorowego, usługi prania publicznego oraz sprzątania,
  • uzyskiwanie akceptacji, zgód administracyjnych i urzędowych niezbędnych do realizacji zadań logistycznych w zakresie żywienia zbiorowego, usług prania publicznego oraz sprzątania,
  • sporządzanie sprawozdań, meldunków i analiz z realizowanych zadań, w celu zapewnienia prawidłowej ich realizacji,
  • współudział w sprawowaniu nadzoru nad realizacją zawartych z wykonawcami umów w zakresie zadań logistycznych  w tym, zabezpieczenia żywienia zbiorowego i usług sprzątania i prania,
  • dokonywanie kontroli dowodów księgowych pod względem merytorycznym oraz sporządzanie opisów operacji gospodarczych;
  • prowadzenie korespondencji oraz terminowe rozpatrywanie pism i wniosków kierowanych  do Działu.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe,
  • min. 2-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej  rok w obszarze zadań zbliżonym do wymienionych w głównych obowiązkach,
  • podstawowa wiedza w obszarze opracowania resortowych dokumentów sprawozdawczych, rocznych i wieloletnich, cyklicznych i okolicznościowych analiz rzeczowych i finansowych,
  • podstawowa wiedza o procesie żywienia zbiorowego,
  • obsługa pakietu MS Office, w tym bardzo dobra znajomość programu Microsoft Excel i Word,
  • umiejętność redagowania pism i prowadzenia korespondencji urzędowej,
  • systematyczność i dobra organizacja pracy własnej,
  • przedsiębiorczość, zaangażowanie i determinacja w działaniu.

Wymagania dodatkowe:

  • znajomość realizacji procesów logistycznych,
  • wykształcenie wyższe na kierunku żywienie lub logistyka lub usługi hotelarskie,
  • doświadczenie zawodowe w pracy w hotelach, szpitalach itp.,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • umiejętność współpracy,
  • gotowość poddania się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa osobowego dopuszczające do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE” oraz "NATO CONFIDENTIAL", zgodnie z przepisami  ustawy o ochronie informacji niejawnych.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • cv i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
  • podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).

Miejsce składania dokumentów:

Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 75/25”

lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj

Metody i techniki naboru:

  • weryfikacja formalna dokumentów,
  • sprawdzian wiedzy,
  • rozmowa kwalifikacyjna.

Dodatkowe informacje:

  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
  • kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
  • po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
  • do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 99 46 lub 22/ 314 97 94.

Lista kandydatów spełniających wymagania

Aktualnie prowadzony jest proces rekrutacji.

Utworzone 16 kwietnia 2025 16:44 przez Małgorzata Konarzewska Zmodyfikowane 16 kwietnia 2025 16:52 przez Małgorzata Konarzewska
...

TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce prywatności.

Akceptuję