Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- prowadzenie ewidencji zasobu internatowego i jego wykorzystania,
- prowadzenie ewidencji wyposażenia w internatach i kwaterach internatowych w systemie informatycznym oraz monitorowanie stanu ich wykorzystania,
- analizowanie potrzeb w zakresie zabezpieczenia wyposażenia internatów i kwater internatowych w meble i inny sprzęt codziennego użytku,
- wnioskowanie o zabezpieczenie środków finansowych w zakresie dotacji, wydatków materialnych i niematerialnych oraz innych występujących w procesie funkcjonowania zakwaterowania internatowego,
- rozliczanie dotacji budżetowej na pokrycie kosztów zakwaterowania internatowego,
- przygotowywanie dokumentów do prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na zakup, wymianę i likwidację wyposażenia internatów i kwater internatowych, w szczególności opisu przedmiotu zamówienia, kryteriów oceny i wzoru umów, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- min. 2-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej rok doświadczenia w obszarze zadań zbliżonych do wymienionych w głównych obowiązkach,
- znajomość ustaw: o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP, o Agencji Mienia Wojskowego, Kodeks postępowania administracyjnego,
- umiejętność redagowania pism i prowadzenia korespondencji urzędowej,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- dyspozycyjność i gotowość do realizacji zadań w obszarze objętym działalnością Oddziału, tj. województwo warmińsko-mazurskie, podlaskie, częściowo mazowieckie,
- dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole.
Wymagania dodatkowe:
- prawo jazdy kat. B.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 7/24”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 98 13.
Informacja o wyniku naboru
Imię i nazwisko, miejsce zamieszkania: Dariusz Jastrzębowski, Tomaszkowo.
Uzasadnienie: kandydat spełnia wymagania określone w ogłoszeniu o naborze. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej kandydat potwierdził wiedzę oraz kwalifikacje wymagane na rekrutowanym stanowisku.