Oddział Regionalny AMW we Wrocławiu
Termin składania dokumentów: 5 maja 2025
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- prowadzenie postępowań administracyjnych, przygotowywanie projektów odpowiedzi i rozstrzygnięć w zakresie realizacji uprawnień żołnierzy zawodowych związanych z zakwaterowaniem,
- prowadzenie korespondencji z osobami niebędącymi żołnierzami zawodowymi w sprawach najmu,
- rozpatrywanie skarg, próśb i wniosków w zakresie realizowanych spraw,
- przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im wyjaśnień w prowadzonych sprawach,
- rejestrowanie w systemie informatycznym wniosków z zakresu właściwości działu,
- przygotowywanie danych do planów i sporządzanie sprawozdań w zakresie właściwości działu.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- min. 2-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej rok w zakresie realizacji zadań zbliżonych do wymienionych w głównych obowiązkach,
- znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego i kodeksu cywilnego,
- znajomość ustaw o Agencji Mienia Wojskowego i zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP,
- umiejętność redagowania pism oraz obsługi komputera (pakiet MS Office),
- odpowiedzialność, systematyczność i dobra organizacja pracy własnej,
- komunikatywność, dyspozycyjność oraz umiejętność pracy w zespole,
- zaangażowanie, rzetelność oraz odpowiedzialność,
- umiejętność organizacji pracy własnej.
Wymagania dodatkowe:
- preferowane wykształcenie wyższe o kierunku prawo lub administracja,
- mile widziane doświadczenie w zakresie prowadzenia postępowań administracyjnych,
- prawo jazdy kat. B.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 77/25”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 97 94 lub 22 314 99 46.
Lista kandydatów spełniających wymagania
Aktualnie prowadzony jest proces rekrutacji.