Biuro Prezesa AMW w Warszawie
Termin składania dokumentów: 31 grudnia 2024
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- logistyczne i organizacyjne zabezpieczenie pracy Kierownictwa Agencji, w tym realizacja zaopatrzenia sekretariatu w niezbędne materiały, usługi oraz artykuły biurowe,
- obsługa korespondencji wchodzącej i wychodzącej w elektronicznym systemie obiegu dokumentów,
- przygotowywanie raportów, prezentacji, analiz i zestawień,
- rozliczanie faktur i innych dokumentów w systemie informatycznym,
- dbanie o sprawny przepływ informacji telefonicznej oraz mailowej,
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie,
- min. roczne doświadczenie zawodowe,
- znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z działalnością Agencji, tj. ustawy o Agencji Mienia Wojskowego i statutu Agencji, ustawy o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP oraz Kpa,
- bardzo dobra obsługa komputera (pakiet MS Office) oraz innych urządzeń biurowych,
- umiejętność redagowania pism i prowadzenia korespondencji urzędowej,
- praktyczna znajomość zasad obsługi klienta,
- odpowiedzialność, systematyczność, bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- komunikatywność, wysoka kultura osobista i znajomość zasad etykiety biznesu.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość języka angielskiego – poziom komunikatywny,
- dokładność, szybkość działania, dyskrecja, dyspozycyjność,
- radzenie sobie w pracy pod presją czasu i odporność na stres.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy tylko aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy tylko aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 59-133/24”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane – decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 98 13. Lub 22 314 99 46.
Lista kandydatów spełniających wymagania
Aktualnie prowadzony jest proces rekrutacji.