Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- udział w planowaniu i kompleksowej realizacji imprez masowych promujących Siły Zbrojne,
- przygotowanie raportów, prezentacji, notatek służbowych ze spotkań, sprawozdań z realizacji zadań,
- dokonywanie kontroli dowodów księgowych pod względem merytorycznym oraz sporządzanie opisów operacji gospodarczych,
- współpraca z podmiotami zewnętrznymi, takimi jak drukarnie, agencje IT, agencje reklamowe,
- przygotowywanie dokumentacji oraz projektów umów do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie właściwości Departamentu,
- współpraca przy przygotowywaniu, aranżacji oraz obsługa stoisk wystawienniczych.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie min. średnie,
- min. roczne doświadczenie zawodowe,
- znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z działalnością Agencji, tj. ustawy o Agencji Mienia Wojskowego oraz o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP,
- podstawowa znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
- czynne prawo jazdy kat. B,
- biegła obsługa komputera (pakiet MS Office),
- umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność oraz dobra organizacja pracy własnej.
Wymagania dodatkowe:
- dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- mile widziane doświadczenie w dziedzinie marketingu i obsługi klienta.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 19-93/24”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 99 46 lub 22 314 99 13.
Informacja o wyniku naboru
Imię i nazwisko, miejsce zamieszkania: Aneta Sztobryn, Stara Iwiczna
Uzasadnienie: Kandydatka spełnia wymagania określone w ogłoszeniu o naborze. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej kandydatka potwierdziła wiedzę oraz kwalifikacje wymagane na rekrutowanym stanowisku.