Oddział Regionalny AMW w Warszawie
Termin składania dokumentów: 18 września 2024
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- reprezentowanie interesów osób zajmujących lokale mieszkalne Skarbu Państwa w budynkach wspólnot mieszkaniowych oraz zajmujących lokale mieszkalne wynajmowane przez Agencję od osób trzecich,
- nadzorowanie prawidłowości wykonania zadań określonych w umowach o zarządzanie (administrowanie) nieruchomościami (lokalami, budynkami, gruntami) oraz umowach, dotyczących utrzymania i eksploatacji nieruchomości,
- merytoryczna kontrola dokumentów finansowych związanych z konserwacją, dostawą innych towarów i usług w zakresie drobnych remontów, napraw i eksploatacji zasobu Oddziału oraz wykonywanie dekretów kontrolingowych zgodnie z polityką rachunkowości oraz obowiązującymi w Agencji zasadami ewidencji operacji gospodarczych,
- przygotowywanie dokumentów do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych na usługi konserwacji, kontrole okresowe obiektów budowlanych oraz instalacji i urządzeń określonych w ustawie Prawo Budowlane, egzekwowanie ich wykonania oraz prowadzenie ewidencji zawartych umów, aneksów i porozumień,
- sporządzanie sprawozdań, projektów planów, wniosków, meldunków, analiz oraz pism wynikających z zakresu zadań Działu,
- prowadzenie korespondencji oraz terminowe rozpatrywanie pism, skarg i wniosków kierowanych do Działu według właściwości.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie min. średnie,
- min. roczne doświadczenie zawodowe,
- podstawowa znajomość ustaw: o Agencji Mienia Wojskowego, zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP, własności lokali, gospodarce nieruchomościami, a także o ochronie przyrody, utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Kodeksu Cywilnego, Kodeksu postępowania cywilnego oraz Prawa zamówień publicznych,
- znajomość pakietu MS Office,
- dyspozycyjność, rzetelność i zaangażowanie.
Wymagania dodatkowe:
- prawo jazdy kategorii B,
- preferowane doświadczenie w zakresie utrzymania i eksploatacji nieruchomości.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 21-95/24”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 99 46 lub 22/ 314 98 13.