Ogłoszenie o naborze nr 21-95/24

Starszy Inspektor w Dziale ds. Eksploatacji i Utrzymania Nieruchomości

powrót do listy
Oddział Regionalny AMW w Warszawie Termin składania dokumentów: 18 września 2024

 

Oferujemy:

  • ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
  • zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.

Główne obowiązki:

  • reprezentowanie interesów osób zajmujących lokale mieszkalne Skarbu Państwa w budynkach wspólnot mieszkaniowych oraz zajmujących lokale mieszkalne wynajmowane przez Agencję od osób trzecich,
  • nadzorowanie prawidłowości wykonania zadań określonych w umowach o zarządzanie (administrowanie) nieruchomościami (lokalami, budynkami, gruntami) oraz umowach, dotyczących utrzymania i eksploatacji nieruchomości,
  • merytoryczna kontrola dokumentów finansowych związanych z konserwacją, dostawą innych towarów i usług w zakresie drobnych remontów, napraw i eksploatacji zasobu Oddziału oraz wykonywanie dekretów kontrolingowych zgodnie z polityką rachunkowości oraz obowiązującymi w Agencji zasadami ewidencji operacji gospodarczych,
  • przygotowywanie dokumentów do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych na usługi konserwacji, kontrole okresowe obiektów budowlanych oraz instalacji i urządzeń określonych w ustawie Prawo Budowlane, egzekwowanie ich wykonania oraz prowadzenie ewidencji zawartych umów, aneksów i porozumień,
  • sporządzanie sprawozdań, projektów planów, wniosków, meldunków, analiz oraz pism wynikających z zakresu zadań Działu,
  • prowadzenie korespondencji oraz terminowe rozpatrywanie pism, skarg i wniosków kierowanych  do Działu według właściwości.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie min. średnie,
  • min. roczne doświadczenie zawodowe,
  • podstawowa znajomość ustaw: o Agencji Mienia Wojskowego, zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP, własności lokali, gospodarce nieruchomościami, a także o ochronie przyrody, utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Kodeksu Cywilnego, Kodeksu postępowania cywilnego oraz Prawa zamówień publicznych,
  • znajomość pakietu MS Office,
  • dyspozycyjność, rzetelność i zaangażowanie.

Wymagania dodatkowe:

  • prawo jazdy kategorii B,
  • preferowane doświadczenie w zakresie utrzymania i eksploatacji nieruchomości.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • cv i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
  • podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).

Miejsce składania dokumentów:

Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 21-95/24”

lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj

Metody i techniki naboru:

  • weryfikacja formalna dokumentów,
  • sprawdzian wiedzy,
  • rozmowa kwalifikacyjna.

Dodatkowe informacje:

  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
  • kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
  • po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
  • do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 99 46 lub 22/ 314 98 13.
Utworzone 4 września 2024 12:23 przez Małgorzata Konarzewska Zmodyfikowane 16 października 2024 14:50 przez Małgorzata Konarzewska
...

TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce prywatności.

Akceptuję