Oddział Regionalny AMW w Poznaniu
Termin składania dokumentów: 3 lipca 2025
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- realizacja procesu przejmowania i zagospodarowania rzeczy ruchomych niekoncesjonowanych, w tym stanowiących odpady z jednostek organizacyjnych MON i MSWiA,
- nadzór nad realizacją umów przechowania mienia ruchomego niekoncesjonowanego, w tym stanowiącego odpady oraz współpraca z jednostkami organizacyjnymi MON i MSWiA w zakresie organizacji i realizacji przejmowania i zagospodarowania mienia,
- udział w procesie zagospodarowania przejętego mienia ruchomego, wyceny, likwidacji oraz sporządzanie wniosków na zakup usługi unieszkodliwiania rzeczy ruchomych stanowiących odpady,
- współudział w organizacji i prowadzeniu publicznych przetargów na sprzedaż mienia ruchomego niekoncesjonowanego, w tym stanowiącego odpady, przygotowywanie umów oraz sporządzanie dokumentów sprzedaży,
- monitorowanie i raportowanie procesu przejmowania i zagospodarowania mienia ruchomego niekoncesjonowanego i odpadów,
- udział w przygotowaniu i obsłudze przedsięwzięć sprzedażowo-promocyjnych mienia ruchomego niekoncesjonowanego, w tym sprzedaż w trakcie imprez plenerowych.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie min. średnie,
- min. 2-letnie doświadczenie zawodowe,
- znajomość aktów prawnych związanych z działalnością Agencji tj. ustawy o Agencji Mienia Wojskowego, o finansach publicznych, o odpadach oraz umiejętność praktycznego ich stosowania,
- bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu MS Office,
- dyspozycyjność, gotowość do wyjazdów służbowych również w weekendy,
- odpowiedzialność i systematyczność oraz dobra organizacja pracy własnej,
- prawo jazdy kat. B.
Wymagania dodatkowe:
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- mile widziana znajomość problematyki wojskowej (m.in. znajomość sprzętu wojskowego),
- preferowane wykształcenie w zakresie ochrony środowiska,
- umiejętność pracy w zespole.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 112/25”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 97 94 lub 22 314 99 46.
Lista kandydatów spełniających wymagania
Aktualnie prowadzony jest proces rekrutacji.