Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- weryfikacja zakresów prac, kosztorysów inwestorskich, przedmiarów na zamierzenia remontowe w lokalach mieszkalnych oraz kwaterach internatowych przed ponownym zasiedleniem,
- nadzorowanie prawidłowości wykonania zadań określonych w umowach o zarządzanie nieruchomościami (lokalami, budynkami, gruntami),
- prowadzenie spraw związanych z eksploatacją i technicznym utrzymaniem obiektów budowlanych, w tym przygotowywanie umów na usługi i roboty remontowe,
- wykonywanie sprawozdań oraz planowanie i zapotrzebowanie środków finansowych w zakresie wykonywanych zadań,
- przygotowanie dokumentów do prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, m.in. opisu przedmiotu zamówienia, wzorów umów, specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz udział w pracach komisji przetargowej.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie min. średnie,
- min. 2-letnie doświadczenie zawodowe,
- znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z działalnością Agencji, tj. ustawy o Agencji Mienia Wojskowego, ustawy o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP,
- znajomość przepisów ustawy: Prawo zamówień publicznych, Prawo budowlane, o własności lokali, gospodarce nieruchomościami,
- znajomość pakietu MS Office,
- prawo jazdy kategorii B.
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- samodzielność ,komunikatywność, terminowość,
- mile widziane doświadczenie w obszarze planowania i rozliczania zadań remontowych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 22-96/24”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 99 46 lub 22/ 314 98 13.
Informacja o wyniku naboru
Nazwisko i imię kandydata, miejsce zamieszkania: Sylwia Szawala-Wieloch, Poznań.
Uzasadnienie: kandydatka spełniła wymagania określone w ogłoszeniu o naborze. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej kandydatka potwierdziła wiedzę oraz kwalifikacje wymagane na rekrutowanym stanowisku.