Oddział Regionalny AMW w Lublinie
Termin składania dokumentów: 1 marca 2024
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- merytoryczna kontrola dokumentów finansowych związanych z opłatami, dostawą mediów komunalnych oraz innych towarów i usług w zakresie remontów i eksploatacji,
- sporządzanie opisów operacji gospodarczych przy pomocy dekretów kontrolingowych i jednostek miary w elektronicznym systemie informatycznym,
- weryfikacja stawek opłat wnoszonych do wspólnot mieszkaniowych oraz stawek opłat za media i usługi komunalne dostarczanych do lokali oraz dokonywanie uzgodnień finansowych w tym zakresie z właściwą komórką organizacyjną,
- dokumentowanie transakcji sprzedaży towarów i świadczenia usług w zakresie merytorycznym działu, w szczególności wystawianie faktur VAT, not i innych dokumentów oraz ich ewentualnych korekt,
- sporządzanie bieżących analiz realizacji rzeczowej i finansowej planu oraz monitorowanie na bieżąco należności pieniężnych i rozliczeń księgowych powstałych w zakresie zadań działu.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie min. średnie,
- min. roczne doświadczenie zawodowe,
- znajomość ustaw o: Agencji Mienia Wojskowego, rachunkowości, finansach publicznych, własności lokali oraz umiejętność praktycznego ich stosowania,
- znajomość podstawowych zasad księgowości i rachunkowości środków budżetu państwa,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- umiejętność analitycznego myślenia, odpowiedzialność, systematyczność,
- umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy własnej.
Wymagania dodatkowe:
- preferowane wykształcenie o profilu ekonomiczno-finansowym lub pokrewne,
- mile widziane ukończone studia podyplomowe, uprawnienia i kursy z zakresu księgowości,
- mile widziane praktyka w zakresie zarządzania nieruchomościami.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 15/24"
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 98 13.