Oddział Regionalny AMW w Krakowie
Termin składania dokumentów: 28 lutego 2025
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- udział w pracach związanych z prowadzeniem gospodarki nieruchomościami Skarbu Państwa, w tym
- procesów sprzedaży, najmu, dzierżawy, zamiany, darowizny i innych form prawnych,
- współpraca w opracowywaniu i przygotowywaniu dokumentacji przetargowej,
- udział w przygotowywaniu umów cywilnoprawnych z zakresu obrotu nieruchomościami,
- udział w przygotowywaniu i realizacji koncepcji zagospodarowania nieruchomości,
- opracowywanie informacji, analiz i sprawozdań dotyczących zagospodarowania nieruchomości.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie min. średnie,
- min. roczne doświadczenie zawodowe,
- znajomość ustaw: o Agencji Mienia Wojskowego, gospodarce nieruchomościami, księgach wieczystych i hipotece, o własności lokali, Kodeks cywilny oraz umiejętność ich praktycznego stosowania,
- znajomość zasad obrotu nieruchomościami, rynku nieruchomości oraz umiejętność sporządzania umów cywilnoprawnych,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- umiejętność analitycznego myślenia, odpowiedzialność, systematyczność,
- umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy własnej.
Wymagania dodatkowe:
- preferowane wykształcenie prawnicze, geodezyjne, gospodarka nieruchomościami,
- praktyka w zakresie gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego,
- prawo jazdy kat. B.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres - wzór podajemy poniżej),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres - wzór podajemy poniżej).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 29/25”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 97 94 lub 22 314 99 46.
Lista kandydatów spełniających wymagania
- Burzec Urszula, Kraków
- Kania Angelika, Kraków
- Korczak Marek, Kraków
- Koziara Klaudia, Kraków
- Kuschińska-Waliłko Wioletta, Oświęcim
- Sala Anna, Krzeszowice