Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- realizowanie zadań z zakresu obsługi kancelaryjnej, w tym bieżącej obsługi interesanta,
- przyjmowanie i rejestrowanie faktur, not księgowych i innych dokumentów w systemie informatycznym,
- nadzór nad realizacją postanowień umów zapewniających sprawne funkcjonowanie Oddziału pod względem organizacyjno-administracyjnym i logistycznym,
- przygotowywanie dokumentów do prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie właściwości rzeczowej Działu, w szczególności opisu przedmiotu zamówienia, kryteriów oceny i wzorów umów,
- kontrola merytoryczna otrzymanych dokumentów finansowych i zamówień pod kątem zgodności z zawartymi umowami oraz wykonywanie dekretów kontrolingowych w zakresie zadań Działu,
- przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji wpływającej do Oddziału w elektronicznym systemie obiegu dokumentów oraz przekazywanie jej właściwym komórkom organizacyjnym.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie min. średnie,
- min. 2-letnie doświadczenie zawodowe,
- znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z działalnością Agencji, tj.: ustawy o Agencji Mienia Wojskowego oraz statutu Agencji,
- podstawowa znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
- umiejętność redagowania pism i prowadzenia korespondencji urzędowej,
- biegła obsługa komputera (pakiet MS Office) i innych urządzeń biurowych,
- dobra organizacja pracy własnej,
- komunikatywność.
Wymagania dodatkowe:
- prawo jazdy kat. B.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 34-108/24”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 98 13.
Informacja o wyniku naboru
Nazwisko i imię kandydata, miejsce zamieszkania: Augustyniak Bartłomiej, Lublin.
Uzasadnienie: kandydat spełnił wymagania określone w ogłoszeniu o naborze. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej kandydat potwierdził wiedzę oraz kwalifikacje wymagane na rekrutowanym stanowisku.