Biuro Prezesa AMW w Warszawie
Termin składania dokumentów: 3 czerwca 2025
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- obsługa zgłoszeń związana z systemem ERP,
- współpraca z obszarem biznesowym w zakresie analizy i oczekiwanych rozwiązań, przygotowywanie dokumentacji technicznej i instrukcji, testowanie zmian,
- udział w rozwijaniu istniejących oraz opracowywanie nowych funkcjonalności i integracji w zintegrowanym systemie informatycznym dostosowanych do potrzeb biznesu oraz z innymi systemami AMW,
- pozyskiwanie i przygotowywanie danych do raportów dla użytkowników biznesowych,
- przygotowywanie dokumentacji oraz projektów umów do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie min. średnie,
- min. roczne doświadczenie zawodowe,
- znajomość pakietu narzędzi Microsoft Office (w szczególności Microsoft Excel),
- znajomość ustawy o Agencji Mienia Wojskowego,
- umiejętność analitycznego myślenia, rozumienie wymagań biznesowych, wyciągania wniosków,
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca czytanie dokumentacji technicznej,
- poświadczenie bezpieczeństwa osobowego dopuszczające do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” bądź gotowość poddania się procedurze sprawdzającej w celu jego uzyskania,
- dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole,
- zaangażowanie, samodzielność i komunikatywność,
- dyspozycyjność.
Wymagania dodatkowe:
- mile widziane wykształcenie o profilu technicznym,
- doświadczenie w realizacji działań związanych z obszarem finansów, magazynowym oraz analityki w systemie ERP,
- doświadczenie w prowadzeniu/realizacji projektów, rozliczaniu umów / planowania budżetu, raportowania, przygotowania i prowadzenia dokumentacji: technicznej, wykonawczej i powykonawczej,
- tworzenia i optymalizacji zapytań SQL,
- znajomość zagadnień z obszarów: ITIL, ISO 27001, ochrony danych osobowych,
- znajomość zagadnień związanych z hurtownią danych, HTML/CSS.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie o gotowości poddania się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa osobowego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub kopia tego poświadczenia (dotyczy tylko aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 94/25”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 99 46 lub 22 314 97 94.
Lista kandydatów spełniających wymagania
Aktualnie prowadzony jest proces rekrutacji.