Ogłoszenie o naborze nr 94/25

Starszy Inspektor w Dziale ds. Utrzymania i Rozwoju Aplikacji w Departamencie Teleinformatyki

powrót do listy
Biuro Prezesa AMW w Warszawie Termin składania dokumentów: 3 czerwca 2025

 

Oferujemy:

  • ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
  • zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.

Główne obowiązki:

  • obsługa zgłoszeń związana z systemem ERP,
  •  współpraca z obszarem biznesowym w zakresie analizy i oczekiwanych rozwiązań, przygotowywanie dokumentacji technicznej i instrukcji, testowanie zmian,
  • udział w rozwijaniu istniejących oraz opracowywanie nowych funkcjonalności i integracji w zintegrowanym systemie informatycznym dostosowanych do potrzeb biznesu oraz z innymi systemami AMW,
  • pozyskiwanie i przygotowywanie danych do raportów dla użytkowników biznesowych,
  • przygotowywanie dokumentacji oraz projektów umów do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie min. średnie,
  • min. roczne doświadczenie zawodowe,
  • znajomość pakietu narzędzi Microsoft Office (w szczególności Microsoft Excel),
  • znajomość ustawy o Agencji Mienia Wojskowego,
  • umiejętność analitycznego myślenia, rozumienie wymagań biznesowych, wyciągania wniosków,
  • znajomość języka angielskiego umożliwiająca czytanie dokumentacji technicznej,
  • poświadczenie bezpieczeństwa osobowego dopuszczające do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” bądź gotowość poddania się procedurze sprawdzającej w celu jego uzyskania,
  • dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole,
  • zaangażowanie, samodzielność i komunikatywność,
  • dyspozycyjność.

Wymagania dodatkowe:

  • mile widziane wykształcenie o profilu technicznym,
  • doświadczenie w realizacji działań związanych z obszarem finansów, magazynowym oraz analityki w systemie ERP,
  • doświadczenie w prowadzeniu/realizacji projektów, rozliczaniu umów / planowania budżetu, raportowania, przygotowania i prowadzenia dokumentacji: technicznej, wykonawczej i powykonawczej,
  • tworzenia i optymalizacji zapytań SQL,
  • znajomość zagadnień z obszarów: ITIL, ISO 27001, ochrony danych osobowych,
  • znajomość zagadnień związanych z hurtownią danych, HTML/CSS.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • cv i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • podpisane oświadczenie o gotowości poddania się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa osobowego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub kopia tego poświadczenia (dotyczy tylko aplikacji składanych na wskazany adres),
  • podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej),
  • podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej).

Miejsce składania dokumentów:

Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 94/25”

lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj  

Metody i techniki naboru:

  • weryfikacja formalna dokumentów,
  • sprawdzian wiedzy,
  • rozmowa kwalifikacyjna.

Dodatkowe informacje:

  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
  • kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
  • po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
  • do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 99 46 lub 22 314 97 94.

Lista kandydatów spełniających wymagania

Aktualnie prowadzony jest proces rekrutacji.

Utworzone 20 maja 2025 07:36 przez Małgorzata Konarzewska Zmodyfikowane 20 maja 2025 07:39 przez Małgorzata Konarzewska
...

TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce prywatności.

Akceptuję