Oddział Regionalny AMW w Lublinie
Termin składania dokumentów: 12 marca 2025
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- przygotowywanie dokumentacji oraz projektów umów do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie zakup sprzętu teleinformatycznego,
- obsługa techniczna urządzeń komputerowych: konfiguracja, diagnozowanie, naprawa, wnioskowanie o skierowanie sprzętu do serwisu,
- likwidacja/zbycie sprzętu teleinformatycznego,
- prowadzenie ewidencji sprzętu teleinformatycznego,
- bieżące wsparcie techniczne i merytoryczne użytkowników, w sprawach związanych z pracą z komputerem.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie min. średnie,
- min. 2-letnie doświadczenie zawodowe,
- poświadczenie bezpieczeństwa osobowego dopuszczające do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”, bądź gotowość poddania się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania ww. poświadczenia, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie informacji niejawnych,
- znajomość ustawy o Agencji Mienia Wojskowego, podstawowa znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
- znajomość oprogramowania Microsoft Office,
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca czytanie dokumentacji technicznej,
- dokładność, odpowiedzialność, samodzielność, terminowość, systematyczność,
- dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole,
- dyspozycyjność.
Wymagania dodatkowe:
- preferowane wykształcenie wyższe na kierunku informatyka lub pokrewnym,
- doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi, diagnostyki oraz konserwacji urządzeń technicznych,
- doświadczenie w pracy z dokumentami formalnymi (ustawy, wnioski).
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie o gotowości poddania się badaniom i procedurze sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa osobowego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub kopia tego poświadczenia (dotyczy tylko aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy tylko aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy tylko aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 39/25”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 99 46.
Lista kandydatów spełniających wymagania
- Krzysztof Rosiński, Majdan Trzebieski
- Mariusz Wójcik, Lublin