Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych.
Główne obowiązki:
Prowadzenie wybranych zagadnień związanych z zakwaterowaniem internatowym żołnierzy zawodowych poprzez:
- analizę potrzeb Oddziału w zakresie zabezpieczenia wyposażenia internatów i kwater internatowych w meble i sprzęt codziennego użytku,
- przygotowanie dokumentów do prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych na zakup, wymianę i likwidację wyposażenia internatów i kwater internatowych, w szczególności opisu przedmiotu zamówienia, kryteriów oceny i wzoru umowy stanowiących załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,
- prowadzenie ewidencji wyposażenia internatów i kwater internatowych w systemie informatycznym oraz monitorowanie stanu ich wykorzystania,
- rozpatrywanie pism kontrahentów dotyczących opróżnienia zajmowanych kwater/lokali mieszkalnych,
- zgłaszanie kwater/lokali mieszkalnych będących pustostanami do remontu oraz prowadzenie ewidencji w ww. zakresie.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie min. średnie,
- min. roczne doświadczenie zawodowe,
- znajomość przepisów ustawy o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP, ustawy o Agencji Mienia Wojskowego, ustawy Prawo zamówień publicznych,
- znajomość pakietu MS Office,
- odpowiedzialność, terminowość oraz dobra organizacja pracy własnej,
- komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole.
Wymagania dodatkowe:
- mile widziane wykształcenie z zakresu administracji oraz zamówień publicznych,
- prawo jazdy kat. B.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 112/23”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 99 46.
Informacja o wyniku naboru
Nabór zakończony bez zatrudnienia.