Oddział Regionalny AMW w Warszawie
Termin składania dokumentów: 11 marca 2025
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- rozpatrywanie merytoryczne wniosków o wypłatę świadczenia mieszkaniowego oraz kompletowanie dokumentów dotyczących realizacji wypłaty świadczenia mieszkaniowego,
- wprowadzanie i rejestrowanie w systemie informatycznym wniosków o wypłatę świadczenia,
- sporządzanie wezwań do zwrotu nadpłaconego świadczenia mieszkaniowego,
- prowadzenie korespondencji z osobami uprawnionymi oraz instytucjami i urzędami w sprawach dotyczących uprawnień żołnierzy do zakwaterowania, w tym przygotowywanie projektów odpowiedzi na pisma,
- przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do windykacji pieniężnej oraz wprowadzanie danych do systemu informatycznego,
- obsługa interesantów.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie minimum średnie,
- minimum roczne doświadczenie zawodowe,
- znajomość przepisów ustawy o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP, ustawy o Agencji Mienia Wojskowego oraz ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość obsługi komputera (m.in. pakietu MS Office),
- odpowiedzialność, terminowość oraz dobra organizacja pracy własnej,
- komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole.
Wymagania dodatkowe:
- mile widziane wykształcenie z zakresu prawa lub administracji.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 36/25”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 97 94 lub 22 314 99 46.
Lista kandydatów spełniających wymagania
- Kosk Anna, Warszawa
- Lewandowicz Tomasz, Józefów
- Odrobina Magdalena, Warszawa
- Oziomek Justyna, Piaseczno
- Rosłaniec Joanna, Nieporęt
- Sobolewski Kamil, Skierniewice