Oddział Regionalny AMW w Poznaniu
Termin składania dokumentów: 14 kwietnia 2025
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- rozpatrywanie merytoryczne wniosków o przydział kwatery albo innego lokalu mieszkalnego oraz kompletowanie dokumentów dotyczących realizacji prawa do zakwaterowania,
- prowadzenie postępowań administracyjnych i sporządzanie decyzji przydziału kwatery albo innego lokalu mieszkalnego,
- przygotowywanie umów najmu z lokatorami,
- prowadzenie ewidencji lokali mieszkalnych i ich użytkowników w systemach informatycznych,
- prowadzenie korespondencji urzędowej w zakresie właściwości działu,
- sporządzanie sprawozdań z zakresu gospodarki lokalowej i prowadzonych postępowań administracyjnych.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie min. średnie,
- min. 2-letnie doświadczenie zawodowe,
- znajomość ustawy o Agencji Mienia Wojskowego i ustawy zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP,
- biegła obsługa komputera (pakiet MS Office),
- umiejętność redagowania pism i prowadzenia korespondencji urzędowej,
- dobra organizacja pracy własnej oraz zdolność do pracy pod presją czasu,
- komunikatywność, a także umiejętność pracy w zespole oraz z klientami.
Wymagania dodatkowe:
- mile widziane wykształcenie wyższe administracyjne lub studia podyplomowe z prawa administracyjnego,
- doświadczenie w pracy w pracy w urzędzie (administracji samorządowej/rządowej)
- prawo jazdy kat. B.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 55/25”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 97 94 lub 22 314 99 46.
Lista kandydatów spełniających wymagania
Aktualnie prowadzony jest proces rekrutacji.