Oddział Regionalny AMW w Gdyni
Termin składania dokumentów: 2 czerwca 2025
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- prowadzenie spraw związanych z realizacją prawa do zakwaterowania żołnierza zawodowego,
- weryfikowanie dokumentów składanych przez żołnierzy w celu aktualizacji ich uprawnień,
- wprowadzanie i rejestrowanie wniosków o wypłatę odprawy mieszkaniowej w systemie informatycznym,
- sporządzanie projektów decyzji administracyjnych w zakresie wypłaty odprawy mieszkaniowej,
- prowadzenie korespondencji z osobami uprawnionymi oraz instytucjami i urzędami w sprawach dotyczących uprawnień żołnierzy zawodowych,
- opracowywanie sprawozdań i analiz w zakresie prowadzonych spraw.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie,
- min. 2-letnie doświadczenie zawodowe,
- najomość ustawy o: Agencji Mienia Wojskowego, o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP, Kodeks postępowania administracyjnego oraz umiejętność praktycznego ich stosowania,
- umiejętność redagowania pism i prowadzenia korespondencji urzędowej,
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),
- umiejętność analitycznego myślenia, pracy pod presją czasu,
- umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność i komunikatywność, dokładność i zaangażowanie.
Wymagania dodatkowe:
- mile widziane doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z prowadzeniem postępowań administracyjnych i obsługą interesantów.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 93/25”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 97 94 lub 22 314 99 46.
Lista kandydatów spełniających wymagania
Aktualnie prowadzony jest proces rekrutacji.