Oddział Regionalny AMW w Warszawie
Termin składania dokumentów: 5 czerwca 2025
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- wykonywanie zadań w zakresie rozliczeń opłat pośrednich poprzez: rozliczanie kosztów na poszczególne lokale, księgowanie wyników rozliczeń na kartach lokali, wysyłanie powiadomień o wynikach rozliczeń do lokatorów,
- księgowanie oraz rozliczanie opłat za używanie lokali mieszkalnych i opłat pośrednich,
- przekazywanie należności do windykacji oraz przygotowywanie dokumentacji do windykacji pieniężnej,
- naliczanie dotacji budżetowych,
- prowadzenie kartotek lokali mieszkalnych w systemie informatycznym,
- sporządzanie kalkulacji stawek opłat,
- obsługa interesantów, udzielanie wyjaśnień w zakresie opłat i rozrachunków, uzgadnianie należności i wpłat lokatorów.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie min. średnie,
- min. roczne doświadczenie zawodowe,
- znajomość przepisów ustawy o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP, ustawy o Agencji Mienia Wojskowego oraz ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość obsługi komputera (m.in. pakietu MS Office),
- odpowiedzialność, terminowość oraz dobra organizacja pracy własnej,
- komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole.
Wymagania dodatkowe:
- mile widziane wykształcenie z zakresu ekonomii lub rachunkowości,
- podstawowa znajomość ustawy o rachunkowości, Prawo energetyczne, ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków i ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 95/25”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 97 94 lub 22 314 99 46.
Lista kandydatów spełniających wymagania
Aktualnie prowadzony jest proces rekrutacji.