Oddział Regionalny AMW w Bydgoszczy
Termin składania dokumentów: 4 października 2024
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- naliczanie i prowadzenie ewidencji opłat za używanie lokali mieszkalnych i opłat pośrednich,
- wykonywanie zadań w zakresie rozliczeń opłat pośrednich poprzez: rozliczanie kosztów na poszczególne lokale, księgowanie wyników rozliczeń na kartach lokali, wysyłanie powiadomień o wynikach rozliczeń do lokatorów,
- obsługa interesantów, udzielanie wyjaśnień w zakresie opłat i rozrachunków, uzgadnianie należności i wpłat lokatorów,
- przekazywanie należności do windykacji, przygotowywanie dokumentów niezbędnych w postępowaniu sądowym i egzekucyjnym,
- sporządzanie kalkulacji zaliczkowych stawek opłat i wnioskowanie o zmianę ich wysokości,
- prowadzenie kartotek lokali mieszkalnych w elektronicznym systemie informatycznym.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie min. średnie,
- min. 2-letnie doświadczenie zawodowe,
- znajomość ustawy o: zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP, Agencji Mienia Wojskowego, Kodeks postępowania administracyjnego oraz umiejętność praktycznego ich stosowania,
- umiejętność redagowania pism i prowadzenia korespondencji urzędowej,
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, komunikatywność, dokładność i zaangażowanie.
Wymagania dodatkowe:
- mile widziane doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z prowadzeniem postępowań administracyjnych i obsługą interesantów,
- mile widziane wykształcenie z zakresu rachunkowości, administracji, księgowości.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 24-98/24”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 99 46 lub 22/ 314 98 13.
Lista kandydatów spełniających wymagania
Aktualnie prowadzony jest proces rekrutacji.