Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
W zakresie obsługi administracyjno-prawnej:
- przygotowywanie sprawozdań, zestawień i informacji z realizacji zawartych umów na potrzeby Departamentu i sprawozdawczości wewnętrznej AMW,
- kontrola przebiegu kontraktu pod kątem spójności wymagań wynikających z umowy Inwestorskiej,
- udzielanie wyjaśnień i opinii w zakresie stosowania prawa w sprawach dotyczących realizowanych procesów inwestycyjnych,
- udzielanie wyjaśnień i opinii w zakresie występowania przesłanego do naliczenia kar umownych oraz ewentualnych wystąpień na drogę sądową,
- sporządzanie projektów umów, regulaminów, pełnomocnictw, dokumentów kontraktowych, w tym pism, roszczeń oraz analiza i weryfikacja tych projektów przy współudziale współpracujących Departamentów AMW,
- przygotowywanie projektów odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną i kierowaną do wykonawców realizowanego procesu inwestycyjnego w Departamencie w zakresie obsługi prawnej.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- min. 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 2 lata w obszarze zadań zbliżonym do wymienionych w głównych obowiązkach,
- wiedza ogólna w obszarze finansowym i rozliczania inwestycji, podstawowa znajomość zagadnień prawnych w tym znajomość przepisów Prawa Budowlanego oraz podstawowa znajomość procesu inwestycyjnego,
- biegła obsługa pakietu MS Office,
- gotowość poddania się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa osobowego dopuszczające do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE” oraz "NATO CONFIDENTIAL", zgodnie z przepisami ustawy o ochronie informacji niejawnych.
Wymagania dodatkowe:
- podstawowa wiedza o dotacjach udzielanych z budżetu państwa,
- umiejętność redagowania pism i prowadzenia korespondencji urzędowej,
- systematyczność i dobra organizacja pracy własnej,
- przedsiębiorczość, zaangażowanie i determinacja w działaniu,
- mile widziane wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia, budownictwo lub zarządzanie,
- znajomość języka angielskiego.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o gotowości poddania się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa osobowego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE” oraz "NATO CONFIDENTIAL" (dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 10/24”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 99 46.
Informacja o wyniku naboru
Nabór zakończony bez zatrudnienia.