Ogłoszenie o naborze nr 10/24

Starszy Specjalista ds. Inwestycji Wojskowych w Dziale ds. Planowania i Programowania w Departamencie Inwestycji Wojskowych - 0,2 etatu - PRZEDŁUŻENIE TERMINU SKŁADANIA APLIKACJI

powrót do listy
Biuro Prezesa AMW w Warszawie Termin składania dokumentów: 7 marca 2024

 

Oferujemy:

  • ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
  • zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.

Główne obowiązki:

W zakresie obsługi administracyjno-prawnej:

  • przygotowywanie sprawozdań, zestawień i informacji z realizacji zawartych umów na potrzeby Departamentu i sprawozdawczości wewnętrznej AMW,
  • kontrola przebiegu kontraktu pod kątem spójności wymagań wynikających z umowy Inwestorskiej,
  • udzielanie wyjaśnień i opinii w zakresie stosowania prawa w sprawach dotyczących realizowanych procesów inwestycyjnych,
  • udzielanie wyjaśnień i opinii w zakresie występowania przesłanego do naliczenia kar umownych oraz ewentualnych wystąpień na drogę sądową,
  • sporządzanie projektów umów, regulaminów, pełnomocnictw, dokumentów kontraktowych, w tym pism, roszczeń oraz analiza i weryfikacja tych projektów przy współudziale współpracujących Departamentów AMW,
  • przygotowywanie projektów odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną i kierowaną do wykonawców realizowanego procesu inwestycyjnego w Departamencie w zakresie obsługi prawnej.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe,
  • min. 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 2 lata w obszarze zadań zbliżonym do wymienionych w głównych obowiązkach,
  • wiedza ogólna w obszarze finansowym i rozliczania inwestycji, podstawowa znajomość zagadnień prawnych w tym znajomość przepisów Prawa Budowlanego oraz podstawowa znajomość procesu inwestycyjnego,
  • biegła obsługa pakietu MS Office,
  • gotowość poddania się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa osobowego dopuszczające do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE” oraz "NATO CONFIDENTIAL", zgodnie z przepisami ustawy o ochronie informacji niejawnych.

Wymagania dodatkowe:

  • podstawowa wiedza o dotacjach udzielanych z budżetu państwa,
  • umiejętność redagowania pism i prowadzenia korespondencji urzędowej,
  • systematyczność i dobra organizacja pracy własnej,
  • przedsiębiorczość, zaangażowanie i determinacja w działaniu,
  • mile widziane wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia, budownictwo lub zarządzanie,
  • znajomość języka angielskiego.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • cv i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
  • podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
  • podpisane oświadczenie o gotowości poddania się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa osobowego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE” oraz "NATO CONFIDENTIAL" (dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).

Miejsce składania dokumentów:

Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 10/24”

lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj

Metody i techniki naboru:

  • weryfikacja formalna dokumentów,
  • sprawdzian wiedzy,
  • rozmowa kwalifikacyjna.

Dodatkowe informacje:

  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
  • kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
  • po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 99 46.

Informacja o wyniku naboru

Nabór zakończony bez zatrudnienia.

Utworzone 7 lutego 2024 13:01 przez Małgorzata Konarzewska Zmodyfikowane 28 marca 2024 14:19 przez Małgorzata Konarzewska
...

TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce prywatności.

Akceptuję