Biuro Prezesa AMW w Warszawie
Termin składania dokumentów: 15 marca 2024
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- pozyskiwanie i analiza danych dotyczących parametrów będących podstawą do sporządzania dokumentacji projektowej i realizacji robót budowlanych,
- przygotowywanie dokumentów do prowadzonych postępowań o udzielnie zamówienia na usługi, dostawy i roboty budowlane, w szczególności zapytań ofertowych, opisu przedmiotu zamówienia, kalkulacji, kryteriów oceny, itp.,
- przygotowywanie i kompletowanie dokumentów do wniosków o uzyskiwanie decyzji administracyjnych (pozwoleń, zezwoleń, decyzji, zgłoszeń, itp.),
- monitorowanie i nadzorowanie zleconych zadań inwestycyjnych, w tym nadzór nad opracowaniem dokumentacji technicznej (możliwa współpraca z podmiotami zagranicznymi),
- prowadzenie sprawozdawczości z przebiegu realizowanych zadań inwestycyjnych,
- udział w spotkaniach koordynacyjnych zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami, w tym sporządzanie notatek.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- min. 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 2 lata w obszarze realizacji zadań zbliżonych do wymienionych w głównych obowiązkach (np. projektowanie, koordynacja prac projektowych, planowanie przestrzenne),
- znajomość procesu inwestycyjnego oraz doświadczenie w przygotowywaniu i rozliczaniu zadań inwestycyjnych,
- posiadanie uprawnień budowlanych bez ograniczeń,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym umożliwiającym swobodną komunikację z podmiotami zagranicznymi,
- znajomość przepisów ustawy Prawo Budowlane, rozporządzeń i decyzji wykonawczych, a także ustawy o Agencji Mienia Wojskowego i o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP,
- znajomość obsługi pakietu MS Office oraz umiejętność kosztorysowania (program Norma Pro),i AutoCAD,
- prawo jazdy kat. B,
- gotowość poddania się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa osobowego dopuszczające do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE” oraz "NATO CONFIDENTIAL", zgodnie z przepisami ustawy o ochronie informacji niejawnych.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość programu MS Project,
- znajomość przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- odpowiedzialność, współpraca w zespole,
- uprawnienia budowlane do projektowania,
- dyspozycyjność, komunikatywność i zaangażowanie.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane uprawnienia,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o gotowości poddania się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa osobowego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE” oraz "NATO CONFIDENTIAL" (dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 9/24”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 99 46.