Oddział Regionalny AMW w Zielonej Górze
Termin składania dokumentów: 9 stycznia 2025
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- przygotowywanie i realizacja w zakresie merytorycznym i formalno-prawnym zadań dotyczących inwestycji, remontów, utrzymania technicznego nieruchomości wraz z infrastrukturą towarzyszącą;
- przygotowywanie dokumentów do prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności opisu przedmiotu zamówienia, kalkulacji, kryteriów oceny, wzorów umów zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz udział w pracach komisji przetargowych;
- weryfikacja dokumentacji projektowej oraz weryfikacja i opracowywanie kosztorysów inwestorskich dla zadań realizowanych przez Oddział;
- nadzorowanie i rozliczanie prowadzonych zadań remontowych i inwestycyjnych oraz zadań związanych z utrzymaniem nieruchomości i obiektów budowlanych w ramach posiadanych uprawnień;
- nadzorowanie prawidłowości wykonania zadań określonych w umowach m.in. o zarządzanie nieruchomościami (lokalami, budynkami, gruntami) oraz umowach dotyczących utrzymania nieruchomości;
- przygotowywanie sprawozdań, analiz i planów oraz korespondencji w zakresie właściwości Działu.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe w zakresie budownictwa,
- min. 3 letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 2 lata w obszarze specjalizacji stanowiska,
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
- znajomość ustaw: prawo budowlane, prawo zamówień publicznych oraz rozporządzeń wykonawczych do ww. ustaw,
- znajomość aktów prawnych związanych z działalnością Agencji, tj. ustawy o: Agencji Mienia Wojskowego, zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP oraz rozporządzeń wykonawczych do ww. ustaw,
- znajomość zagadnień związanych z utrzymaniem obiektów budowlanych;
- umiejętność redagowania pism i prowadzenia korespondencji urzędowej,
- umiejętność obsługi komputera (biegła znajomość pakietu MS Office) oraz programu do kosztorysowania,
- odpowiedzialność, zaangażowanie oraz dobra organizacja pracy,
- prawo jazdy kat. B.
Wymagania dodatkowe:
- przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
- zdolności analityczne, komunikatywność, dyspozycyjność,
- umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane uprawnienia,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy tylko aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy tylko aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 61-135/24”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 98 13.
Lista kandydatów spełniających wymagania
Aktualnie prowadzony jest proces rekrutacji.