Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- planowanie i przygotowywanie w zakresie merytorycznym i formalno-prawnym zadań w zakresie inwestycji, remontów, utrzymania technicznego nieruchomości będących w zasobie wraz z infrastrukturą towarzyszącą,
- weryfikacja dokumentacji projektowej oraz sporządzanie i sprawdzanie kosztorysów inwestorskich, a także sprawowanie nadzoru nad procesem inwestycyjnym i remontowym w zakresie obowiązków określonych w Prawie budowlanym
- sporządzanie bieżących analiz realizacji rzeczowej i finansowej planowanych zadań inwestycyjnych i remontowych oraz monitorowanie rozliczeń finansowych w tym zakresie,
- prowadzenie spraw związanych z eksploatacja i technicznym utrzymaniem obiektów budowlanych, w tym przygotowywanie umów na usługi i roboty remontowe w zakresie swojej branży,
- przygotowywanie dokumentów do prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności opisu przedmiotu zamówienia, kalkulacji, kryteriów oceny oraz udział w pracach komisji przetargowej,
- nadzorowanie i rozliczanie prowadzonych zadań inwestycyjno-remontowych oraz zadań związanych z utrzymaniem nieruchomości i obiektów budowlanych w ramach posiadanych uprawnień.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe techniczne,
- min. 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 2 lata w zakresie realizacji zadań wymienionych w głównych obowiązkach,
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- znajomość ustaw: Prawo Budowlane, Prawo Zamówień Publicznych, o Agencji Mienia Wojskowego, Własności lokali oraz umiejętność praktycznego ich stosowania,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz programów do kosztorysowania (np. Norma Pro lub Expert),
- praktyczna znajomość zagadnień związanych z utrzymaniem obiektów budowlanych,
- umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy własnej,
- terminowość, odpowiedzialność i zaangażowanie.
Wymagania dodatkowe:
- mile widziane świadectwo kwalifikacyjne w zakresie dozoru Grupy 1 (urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną) lub urządzeń Grupy 2 (urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne) lub urządzeń Grupy 3 (urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe),
- prawo jazdy kategorii B.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane uprawnienia,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 31-105/24”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 98 13.
Informacja o wyniku naboru
Nazwisko i imię kandydata, miejsce zamieszkania: Śmietanka Marek, Lublin.
Uzasadnienie: kandydat spełnił wymagania określone w ogłoszeniu o naborze. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej kandydat potwierdził wiedzę oraz kwalifikacje wymagane na rekrutowanym stanowisku.