Ogłoszenie o naborze nr 31-105/24

Starszy Specjalista (uprawnienia budowlane) w Dziale ds. Inwestycji i Remontów

powrót do listy
Oddział Regionalny AMW w Lublinie Termin składania dokumentów: 15 października 2024

 

Oferujemy:

  • ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
  • zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.

Główne obowiązki:

  • planowanie i przygotowywanie w zakresie merytorycznym i formalno-prawnym zadań w zakresie inwestycji, remontów, utrzymania technicznego nieruchomości będących w zasobie wraz z infrastrukturą towarzyszącą,
  • weryfikacja dokumentacji projektowej oraz sporządzanie i sprawdzanie kosztorysów inwestorskich, a także sprawowanie nadzoru nad procesem inwestycyjnym i remontowym w zakresie obowiązków określonych w Prawie budowlanym
  • sporządzanie bieżących analiz realizacji rzeczowej i finansowej planowanych zadań inwestycyjnych i remontowych oraz monitorowanie rozliczeń finansowych w tym zakresie,
  • prowadzenie spraw związanych z eksploatacja i technicznym utrzymaniem obiektów budowlanych, w tym przygotowywanie umów na usługi i roboty remontowe w zakresie swojej branży,
  • przygotowywanie dokumentów do prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności opisu przedmiotu zamówienia, kalkulacji, kryteriów oceny oraz udział w pracach komisji przetargowej,
  • nadzorowanie i rozliczanie prowadzonych zadań inwestycyjno-remontowych oraz zadań związanych z utrzymaniem nieruchomości i obiektów budowlanych w ramach posiadanych uprawnień.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe techniczne,
  • min. 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 2 lata w zakresie realizacji zadań wymienionych w głównych obowiązkach,
  • uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
  • znajomość ustaw: Prawo Budowlane, Prawo Zamówień Publicznych, o Agencji Mienia Wojskowego, Własności lokali oraz umiejętność praktycznego ich stosowania,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz programów do kosztorysowania (np. Norma Pro lub Expert),
  • praktyczna znajomość zagadnień związanych z utrzymaniem obiektów budowlanych,
  • umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy własnej,
  • terminowość, odpowiedzialność i zaangażowanie.

Wymagania dodatkowe:

  • mile widziane świadectwo kwalifikacyjne w zakresie dozoru Grupy 1 (urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną) lub urządzeń Grupy 2 (urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne) lub urządzeń Grupy 3 (urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe),
  • prawo jazdy kategorii B.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • cv i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane uprawnienia,
  • podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
  • podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).

Miejsce składania dokumentów:

Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 31-105/24”

lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj

Metody i techniki naboru:

  • weryfikacja formalna dokumentów,
  • sprawdzian wiedzy,
  • rozmowa kwalifikacyjna.

Dodatkowe informacje:

  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
  • kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
  • po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
  • do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 98 13.
Utworzone 1 października 2024 15:12 przez Starszy Specjalista Bogumiła Lewandowska Zmodyfikowane 25 października 2024 12:34 przez Starszy Specjalista Bogumiła Lewandowska
...

TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce prywatności.

Akceptuję