Oddział Regionalny AMW we Wrocławiu
Termin składania dokumentów: 15 maja 2025
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- realizowanie zadań z obszaru inwestycji mieszkaniowych i remontów oraz spraw związanych z bieżącym utrzymaniem zasobu i infrastruktury technicznej,
- sprawowanie nadzoru nad procesem inwestycyjnym i remontowym w ramach realizowanych zadań w zakresie obowiązków określonych w ustawie Prawo Budowlane,
- uczestniczenie w przygotowaniu programów funkcjonalno-użytkowych, opisów przedmiotu zamówienia oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia i projektów umów itp. zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,
- weryfikacja dokumentacji projektowej, w szczególności kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
- rozliczanie prowadzonych zadań, w tym weryfikacja, opisywanie i sporządzanie opisów kontrolingowych dla otrzymywanych dokumentów księgowych.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- min. 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 2 lata w obszarze specjalizacji stanowiska,
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- znajomość ustawy o Agencji Mienia Wojskowego, Prawo budowlane i rozporządzeń wykonawczych, podstawowa znajomość Prawo zamówień publicznych,
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office) oraz innych urządzeń biurowych,
- umiejętność redagowania pism i prowadzenia korespondencji urzędowej,
- komunikatywność, dyspozycyjność,
- zaangażowanie, rzetelność oraz odpowiedzialność,
- umiejętność organizacji pracy własnej.
Wymagania dodatkowe:
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość programu do kosztorysowania robót budowlanych (np.: Norma, Expert).
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 62/25”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 97 94 lub 22 314 99 46.
Lista kandydatów spełniających wymagania
Aktualnie prowadzony jest proces rekrutacji.