Oddział Regionalny AMW w Poznaniu
Termin składania dokumentów: 6 września 2024
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- realizacja i nadzorowanie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie ich przygotowania, rozliczania i gwarancji w ramach posiadanych uprawnień,
- zlecanie wykonania przeglądów budowlanych oraz bieżące prowadzenie i kontrolowanie książek obiektów budowlanych, wraz z monitorowaniem realizacji zaleceń pokontrolnych w zakresie instalacji elektrycznych,
- weryfikowanie i opisywanie faktur, not księgowych oraz wykonywanie opisów kontrolingowych dokumentów księgowych w zakresie wykonywanych zadań,
- prowadzenie spraw związanych z eksploatacją i technicznym utrzymaniem obiektów budowlanych, w tym przygotowywanie umów na usługi i roboty remontowe,
- wykonywanie sprawozdań oraz planowanie i zapotrzebowanie środków finansowych w zakresie wykonywanych zadań,
- przygotowanie dokumentów do prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności opisu przedmiotu zamówienia, kalkulacji, kryteriów oceny ofert oraz udział w pracach komisji przetargowej.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe techniczne,
- min. 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 2 lata w obszarze specjalizacji stanowiska,
- uprawnienia budowlane do kierowanie robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych,
- znajomość przepisów ustawy: Prawo budowlane, rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, a także podstawowa znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ustawy o Agencji Mienia Wojskowego i zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP,
- znajomość procesu inwestycyjnego oraz doświadczenie w przygotowywaniu i rozliczeniu zadań inwestycyjnych i remontowych,
- praktyczna znajomość zagadnień związanych z utrzymaniem obiektów budowlanych pod kątem zasad obsługi, konserwacji i eksploatacji stałych urządzeń technicznych i instalacji elektrycznych i energetycznych,
- znajomość pakietu MS Office oraz umiejętność kosztorysowania robót budowlanych (np. w programie Norma),
- prawo jazdy kategorii B.
Wymagania dodatkowe:
- preferowane ukończenie studiów drugiego stopnia,
- samodzielność, komunikatywność, terminowość,
- dyspozycyjność i gotowość do realizacji zadań na obszarze objętym działalnością Oddziału.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane uprawnienia,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 56/24”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 98 13.