Oddział Regionalny AMW we Wrocławiu
Termin składania dokumentów: 23 grudnia 2024
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- realizowanie zadań z zakresu zabezpieczenia potrzeb mieszkaniowych żołnierzy zawodowych poprzez realizację inwestycji mieszkaniowych, zadań remontowych i spraw związanych z bieżącym utrzymaniem zasobu i infrastruktury technicznej,
- nadzorowanie i rozliczanie prowadzonych zadań inwestycyjno-remontowych oraz zadań związanych z utrzymaniem nieruchomości i obiektów budowlanych w ramach posiadanych uprawnień,
- przygotowywanie dokumentów do prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności opisów przedmiotu zamówienia, kalkulacji, kryteriów oceny oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia i projektów umów, zgodnie z ustawą Pzp,
- weryfikacja dokumentacji projektowej, w szczególności kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
- nadzorowanie prawidłowości wykonania zadań określonych w umowach m.in. dotyczących dostarczania mediów do zasobu Agencji (Oddziału) oraz bieżąca współpraca w dostawcami w tym zakresie.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- min. 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 2 lata w obszarze specjalizacji stanowiska,
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- znajomość ustawy o Agencji Mienia Wojskowego, Prawo budowlane i rozporządzeń wykonawczych, podstawowa znajomości Prawo zamówień publicznych,
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office) oraz innych urządzeń biurowych,
- umiejętność redagowania pism i prowadzenia korespondencji urzędowej,
- komunikatywność, dyspozycyjność,
- zaangażowanie, rzetelność oraz odpowiedzialność,
- umiejętność organizacji pracy własnej.
Wymagania dodatkowe:
- prawo jazdy kat. B.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane uprawnienia,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 58-132/24”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 98 13.
Lista kandydatów spełniających wymagania
Aktualnie prowadzony jest proces rekrutacji.