Biuro Prezesa AMW w Warszawie
Termin składania dokumentów: 11 grudnia 2024
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- formalna i merytoryczna obsługa spraw i postępowań windykacyjnych, dla których organem właściwym jest Prezes AMW,
- przygotowywanie projektów umów w zakresie umarzania, rozkładania na raty, odraczania terminu spłaty należności Agencji,
- nadzór nad działalnością Oddziałów Regionalnych w zakresie egzekucji należności niepieniężnych oraz postępowań w sprawach dochodzenia należności pieniężnych Agencji,
- przygotowywanie oraz przekazywanie spraw do organu odwoławczego,
- współpraca z organami administracji publicznej, a także innymi podmiotami w zakresie uzyskiwania informacji niezbędnych do prowadzenia działań windykacyjnych.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- min. 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 2 lata w obszarze specjalizacji stanowiska,
- znajomość ustaw o: postępowaniu egzekucyjnym w administracji, finansach publicznych, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, Agencji Mienia Wojskowego, zakwaterowaniu Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej, Kodeks cywilny, Kodeks postępowania cywilnego, kodeks postępowania administracyjnego,
- umiejętność obsługi komputera (biegła znajomość pakietu MS Office),
- dokładność, odpowiedzialność, samodzielność, terminowość, systematyczność,
- dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole.
Wymagania dodatkowe:
- preferowane wykształcenie prawnicze,
- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, komunikacyjne i negocjacyjne.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 48-122/24”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 99 46 lub 22/ 314 98 13.
Lista kandydatów spełniających wymagania
- Bogacki Bartłomiej, Chroboty
- Jaroński Łukasz, Warszawa
- Maksymowicz-Kobus Joanna, Warszawa
- Szubzda Marcin, Warszawa