Biuro Prezesa AMW w Warszawie
Termin składania dokumentów: 14 kwietnia 2025
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- nadzór w zakresie racjonalnego wykorzystania zasobu mieszkaniowego, w tym przygotowanie analiz i opracowań w zakresie potrzeb mieszkaniowych i sytuacji mieszkaniowej żołnierzy zawodowych,
- przygotowywanie projektu trzyletniego planu wykorzystania zasobu mieszkaniowego i internatowego oraz wykazu kwater,
- nadzór nad poprawnością danych w systemach informatycznych w zakresie wykorzystania zasobu mieszkaniowego,
- prowadzenie korespondencji z jednostkami organizacyjnymi oraz instytucjami i urzędami w sprawach dotyczących zasobu mieszkaniowego oraz przygotowywanie projektów odpowiedzi na pisma,
- przygotowywanie danych, sprawozdań i prezentacji w obszarze prowadzonych spraw.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- min. 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 2 lata w zakresie zadań zbliżonych do wymienionych w głównych obowiązkach,
- znajomość przepisów ustaw o: Agencji Mienia Wojskowego, zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP, a także aktów wykonawczych do tych ustaw,
- biegła znajomość pakietu MS Office, w tym na poziomie średniozaawansowanym lub zaawansowanym Excela, Microsoft Power Pointa,
- umiejętność pracy w zespole oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- odpowiedzialność, terminowość.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie, będzie dodatkowym atutem.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy tylko aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy tylko aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 61/25”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 99 46 lub 22/ 314 97 94.
Lista kandydatów spełniających wymagania
- Matysek Maria, Borowie