Ogłoszenie o naborze nr 57-131/24

Starszy Specjalista w Dziale ds. Inwestycji i Remontów

powrót do listy
Oddział Regionalny AMW w Poznaniu Termin składania dokumentów: 19 grudnia 2024

 

Oferujemy:

  • ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
  • zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.

Główne obowiązki:

  • realizacja i nadzorowanie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie ich przygotowania, rozliczania i gwarancji oraz realizacja zadań związanych z utrzymaniem nieruchomości i obiektów budowlanych,
  • zlecanie wykonywania przeglądów budowlanych oraz bieżące prowadzenie i kontrolowanie książek obiektów budowlanych wraz z monitorowaniem realizacji zaleceń pokontrolnych w zakresie instalacji elektrycznych,
  • realizacja zadań remontowo-budowlanych w zakresie sporządzania i sprawdzania kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przygotowania warunków realizacji umów, nadzoru i kontroli postępu robót,
  • weryfikowanie i opisywanie faktur, not księgowych oraz innych dokumentów księgowych, wykonywanie opisów kontrolingowych w zakresie wykonywanych zadań,
  • przygotowanie dokumentów do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności opisu przedmiotu zamówienia, wzorów umów, kalkulacji, kryteriów oceny oraz udział w pracach komisji przetargowej,
  • sporządzanie opinii technicznych i uzgodnień branżowych, prowadzenie korespondencji wewnętrznej oraz z podmiotami zewnętrznymi w zakresie właściwości działu.

Wymagania niezbędne:

  • wyksztalcenie wyższe,
  • min. 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym 2-letnie w zakresie realizacji zadań zbliżonych do wymagań wymienionych w głównych obowiązkach,
  • znajomość procesu budowlanego oraz doświadczenie w przygotowywaniu i rozliczaniu zadań remontowych,
  • znajomość zagadnień związanych z utrzymaniem obiektów budowlanych pod kątem zasad obsługi i konserwacji stałych urządzeń technicznych oraz instalacji elektrycznych i energetycznych,
  • znajomość ustawy prawo budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, a także podstawowa znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, o własnościach lokali, kpa oraz znajomość aktów prawnych związanych z działalnością Agencji, tj. ustawa o Agencji Mienia Wojskowego i o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP,
  • znajomość pakietu MS Office oraz umiejętność kosztorysowania robót budowlanych (np. program Norma Pro).

Wymagania dodatkowe:

  • mile widziane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych,
  • zdolności analityczne, samodzielność, komunikatywność, terminowość,
  • umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu,
  • prawo jazdy kat. B.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • cv i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
  • podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).

Miejsce składania dokumentów:

Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 53-127/24”

lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj

Metody i techniki naboru:

  • weryfikacja formalna dokumentów,
  • sprawdzian wiedzy,
  • rozmowa kwalifikacyjna.

Dodatkowe informacje:

  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
  • kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
  • po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
  • do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 98 13.

Lista kandydatów spełniających wymagania

Aktualnie prowadzony jest proces rekrutacji.

Utworzone 5 grudnia 2024 14:57 przez Starszy Specjalista Bogumiła Lewandowska Zmodyfikowane 5 grudnia 2024 14:57 przez Starszy Specjalista Bogumiła Lewandowska
...

TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce prywatności.

Akceptuję