Oddział Regionalny AMW w Poznaniu
Termin składania dokumentów: 19 grudnia 2024
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- realizacja i nadzorowanie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie ich przygotowania, rozliczania i gwarancji oraz realizacja zadań związanych z utrzymaniem nieruchomości i obiektów budowlanych,
- zlecanie wykonywania przeglądów budowlanych oraz bieżące prowadzenie i kontrolowanie książek obiektów budowlanych wraz z monitorowaniem realizacji zaleceń pokontrolnych w zakresie instalacji elektrycznych,
- realizacja zadań remontowo-budowlanych w zakresie sporządzania i sprawdzania kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przygotowania warunków realizacji umów, nadzoru i kontroli postępu robót,
- weryfikowanie i opisywanie faktur, not księgowych oraz innych dokumentów księgowych, wykonywanie opisów kontrolingowych w zakresie wykonywanych zadań,
- przygotowanie dokumentów do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności opisu przedmiotu zamówienia, wzorów umów, kalkulacji, kryteriów oceny oraz udział w pracach komisji przetargowej,
- sporządzanie opinii technicznych i uzgodnień branżowych, prowadzenie korespondencji wewnętrznej oraz z podmiotami zewnętrznymi w zakresie właściwości działu.
Wymagania niezbędne:
- wyksztalcenie wyższe,
- min. 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym 2-letnie w zakresie realizacji zadań zbliżonych do wymagań wymienionych w głównych obowiązkach,
- znajomość procesu budowlanego oraz doświadczenie w przygotowywaniu i rozliczaniu zadań remontowych,
- znajomość zagadnień związanych z utrzymaniem obiektów budowlanych pod kątem zasad obsługi i konserwacji stałych urządzeń technicznych oraz instalacji elektrycznych i energetycznych,
- znajomość ustawy prawo budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, a także podstawowa znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, o własnościach lokali, kpa oraz znajomość aktów prawnych związanych z działalnością Agencji, tj. ustawa o Agencji Mienia Wojskowego i o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP,
- znajomość pakietu MS Office oraz umiejętność kosztorysowania robót budowlanych (np. program Norma Pro).
Wymagania dodatkowe:
- mile widziane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych,
- zdolności analityczne, samodzielność, komunikatywność, terminowość,
- umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu,
- prawo jazdy kat. B.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 53-127/24”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 98 13.
Lista kandydatów spełniających wymagania
Aktualnie prowadzony jest proces rekrutacji.