Ogłoszenie o naborze nr 67/25

Starszy Specjalista w Dziale ds. Inwestycji i Remontów

powrót do listy
Oddział Regionalny AMW w Poznaniu Termin składania dokumentów: 30 kwietnia 2025

 

Oferujemy:

  • ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
  • zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.

Główne obowiązki:

  • przygotowywanie i realizacja w zakresie merytorycznym i formalno-prawnym zadań dotyczących inwestycji, remontów, utrzymania technicznego nieruchomości wraz z infrastrukturą towarzyszącą,
  • przygotowywanie dokumentów do prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności opisu przedmiotu zamówienia, kalkulacji, kryteriów oceny, wzorów umów zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz udział w pracach komisji przetargowych,
  • weryfikacja dokumentacji projektowej oraz weryfikacja i opracowywanie kosztorysów inwestorskich dla zadań realizowanych przez Oddział,
  • nadzorowanie i rozliczanie prowadzonych zadań remontowych i inwestycyjnych oraz zadań związanych z utrzymaniem nieruchomości i obiektów budowlanych w ramach posiadanych uprawnień,
  • nadzorowanie prawidłowości wykonania zadań określonych w umowach m.in. o zarządzanie nieruchomościami (lokalami, budynkami, gruntami) oraz umowach dotyczących utrzymania nieruchomości,
  • przygotowywanie sprawozdań, analiz i planów oraz korespondencji w zakresie właściwości działu.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe w zakresie budownictwa,
  • min. 3 - letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 2 lata w obszarze specjalizacji stanowiska,
  • znajomość ustaw: prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, o własności lokali, o gospodarce nieruchomościami, kpa oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,
  • znajomość aktów prawnych związanych z działalnością Agencji tj. ustaw o Agencji Mienia Wojskowego i o zakwaterowaniu Sił zbrojnych RP,
  • umiejętność redagowania pism i prowadzenia korespondencji,
  • znajomość pakietu MS Office,
  • umiejętność kosztorysowania (np. program Norma Pro).

Wymagania dodatkowe:

  • przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
  • zdolności analityczne, samodzielność, komunikatywność, terminowość,
  • umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu,
  • prawo jazdy kat. B.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • cv i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej),
  • podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej).

Miejsce składania dokumentów:

Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 67/25”

lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj

Metody i techniki naboru:

  • weryfikacja formalna dokumentów,
  • sprawdzian wiedzy,
  • rozmowa kwalifikacyjna.

Dodatkowe informacje:

  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
  • kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
  • po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
  • do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 97 94 lub 22 314 99 46.

Lista kandydatów spełniających wymagania

Aktualnie prowadzony jest proces rekrutacji.

Utworzone 9 kwietnia 2025 08:26 przez Grażyna Dratkiewicz Zmodyfikowane 9 kwietnia 2025 08:26 przez Grażyna Dratkiewicz
...

TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce prywatności.

Akceptuję