Ogłoszenie o naborze nr 33/25

Starszy Specjalista w Dziale ds. Inwestycji i Remontów - PRZEDŁUŻENIE TERMINU SKŁADANIA APLIKACJI

powrót do listy
Oddział Regionalny AMW w Poznaniu Termin składania dokumentów: 25 marca 2025

 

Oferujemy:

  • ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
  • zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.

Główne obowiązki:

  • realizacja i nadzorowanie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie ich przygotowania, rozliczania i gwarancji oraz realizacja zadań związanych z utrzymaniem nieruchomości i obiektów budowlanych,
  • zlecanie wykonywania przeglądów budowlanych oraz bieżące prowadzenie i kontrolowanie książek obiektów budowlanych wraz z monitorowaniem realizacji zaleceń pokontrolnych w zakresie instalacji elektrycznych,
  • realizacja zadań remontowo-budowlanych w zakresie sporządzania i sprawdzania kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przygotowania warunków realizacji umów, nadzoru i kontroli postępu robót,
  • weryfikowanie i opisywanie faktur, not księgowych oraz innych dokumentów księgowych, wykonywanie opisów kontrolingowych w zakresie wykonywanych zadań,
  • przygotowanie dokumentów do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności opisu przedmiotu zamówienia, wzorów umów, kalkulacji, kryteriów oceny oraz udział w pracach komisji przetargowej,
  • sporządzanie opinii technicznych i uzgodnień branżowych, prowadzenie korespondencji wewnętrznej oraz z podmiotami zewnętrznymi w zakresie właściwości działu.

Wymagania niezbędne:

  • wyksztalcenie wyższe,
  • min. 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym 2-letnie w zakresie realizacji zadań zbliżonych do wymagań wymienionych w głównych obowiązkach,
  • znajomość procesu budowlanego oraz doświadczenie w przygotowywaniu i rozliczaniu zadań remontowych,
  • znajomość zagadnień związanych z utrzymaniem obiektów budowlanych pod kątem zasad obsługi i konserwacji stałych urządzeń technicznych oraz instalacji elektrycznych i energetycznych,
  • znajomość ustawy prawo budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, a także podstawowa znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, o własnościach lokali, kpa oraz znajomość aktów prawnych związanych z działalnością Agencji, tj. ustawa o Agencji Mienia Wojskowego i o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP,
  • znajomość pakietu MS Office oraz umiejętność kosztorysowania robót budowlanych (np. program Norma Pro).

Wymagania dodatkowe:

  • mile widziane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych,
  • zdolności analityczne, samodzielność, komunikatywność, terminowość,
  • umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu,
  • prawo jazdy kat. B.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • cv i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej),
  • podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej).​

Miejsce składania dokumentów:

Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 33/25”

lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj

Metody i techniki naboru:

  • weryfikacja formalna dokumentów,
  • sprawdzian wiedzy,
  • rozmowa kwalifikacyjna.

Dodatkowe informacje:

  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
  • kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
  • po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
  • do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 97 94 lub 22 314 99 46.

Lista kandydatów spełniających wymagania

  1. Pokorski Maciej, Zalasewo
  2. Tomczak Anna Barbara, Poznań
Utworzone 18 lutego 2025 07:52 przez Grażyna Dratkiewicz Zmodyfikowane 31 marca 2025 15:17 przez Grażyna Dratkiewicz
...

TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce prywatności.

Akceptuję