Biuro Prezesa AMW w Warszawie
Termin składania dokumentów: 4 kwietnia 2024
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- dokonywanie kontroli dowodów księgowych pod względem merytorycznym oraz sporządzanie opisów operacji gospodarczych,
- współpraca i dokonywanie uzgodnień finansowych z właściwa komórką w zakresie planowania i realizacji zadań inwestycyjnych,
- samodzielne opracowywanie sprawozdań i informacji dotyczących zadań Departamentu,
- współudział w opracowywaniu dokumentów cyklicznych i doraźnych oraz analiz rzeczowych i finansowych dotyczących działalności inwestycyjnej,
- wprowadzanie danych w zakresie inwestycji do systemu informatycznego.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- min. 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 2 lata w obszarze zadań zbliżonym do wymienionych w głównych obowiązkach,
- znajomość ustawy o: Agencji Mienia Wojskowego, finansach publicznych,
- podstawowa znajomość zagadnień ekonomicznych,
- systematyczność i dobra organizacja pracy własnej,
- biegła obsługa pakietu MS Office, w tym bardzo dobra znajomość programu Microsoft Excel,
- umiejętność redagowania pism i prowadzenia korespondencji urzędowej.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia/ budownictwo/ zarządzanie,
- mile widziana znajomość zagadnień procesu inwestycyjnego w aspekcie finansowym,
- doświadczenie zawodowe w pracy z inwestycjami budowlanymi będzie dodatkowym atutem,
- komunikatywność oraz umiejętność współpracy.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 32/24”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 99 46 lub 22/ 314 98 13.