Biuro Prezesa AMW w Warszawie
Termin składania dokumentów: 27 listopada 2024
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- przygotowanie dokumentów do księgowania w systemie FK oraz prowadzenie ewidencji księgowej, w tym w szczególności w zakresie środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz finansowego majątku trwałego,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz finansowego majątku trwałego, ustalanie rocznego planu umorzenia oraz miesięczne naliczanie umorzenia środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, a także tworzenie odpisów z tytułu trwałej utraty wartości środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz finansowego majątku trwałego,
- wystawianie dokumentów księgowych dotyczących zmiany lub aktualizacji wartości oraz częściowej likwidacji składników majątkowych,
- dokonywanie rocznej korekty podatku od towarów i usług, odliczonego uprzednio wskaźnikiem struktury,
- współudział w zakresie przygotowania rocznej inwentaryzacji składników majątkowych firmy wraz z rozliczeniem wyników inwentaryzacji w księgach rachunkowych, a także przy sporządzaniu sprawozdania finansowego Agencji, w szczególności w zakresie obejmującym zagadnienia związane z majątkiem trwałym,
- weryfikacja w zakresie finansowym projektów umów dot. zakupów towarów i usług oraz dokumentacji związanej z tymi umowami.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- min. 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 3 lata w zakresie realizacji zadań z obszaru specjalizacji stanowiska,
- znajomość ustaw o: rachunkowości, podatku od towarów i usług, finansach publicznych, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, Agencji Mienia Wojskowego, zakwaterowaniu Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej,
- znajomość obsługi systemów bankowych,
- znajomość obsługi programów księgowych,
- umiejętność obsługi komputera (biegła znajomość pakietu MS Office),
- dokładność, odpowiedzialność, samodzielność, terminowość, systematyczność,
- dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole.
Wymagania dodatkowe:
- preferowane wykształcenie ekonomiczne z zakresu rachunkowości i finansów lub prawa podatkowego,
- wiedza i doświadczenie z zakresu rachunkowości i finansów jednostek sektora finansów publicznych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 38-112/24”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną poproszeni o przesłanie kopii dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie oraz kopii dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 98 13.
Lista kandydatów spełniających wymagania
Aktualnie prowadzony jest proces rekrutacji.