Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- opracowywanie założeń planistycznych w obszarze wynagrodzeń, pochodnych, świadczeń na rzecz pracownika i pozostałych kosztów,
- monitorowanie i raportowanie budżetu w szczególności w obszarze wynagrodzeń, pochodnych, świadczeń na rzecz pracownika i pozostałych kosztów,
- opracowywanie prognoz, analiz, prezentacji i sprawozdań dotyczących kosztów wynagrodzeń, pochodnych oraz pozostałych kosztów pracowniczych,
- udział w opracowywaniu propozycji pozapłacowego systemu motywacyjnego dla pracowników Agencji oraz w prowadzeniu spraw związanych z zarządzaniem świadczeniami na rzecz pracowników,
- sporządzanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, opracowywanie projektów umów, udział w komisjach przetargowych.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym min. 2-lata w zakresie realizacji zadań z obszaru specjalizacji stanowiska, głównie w zakresie raportowania i analiz finansowych,
- znajomość aktów prawnych związanych z działalnością Agencji, tj. ustaw o: Agencji Mienia Wojskowego, zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP, Kodeksu Pracy
- znajomość ustawy o finansach publicznych oraz o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- umiejętność analiz i interpretacji odchyleń oraz kalkulacji kosztów,
- biegła obsługa pakietu Office (w szczególności MS Excel),
- rzetelność oraz wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne,
- umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presja czasu.
Wymagania dodatkowe:
- preferowane wykształcenie wyższe z zakresu finansów/rachunkowości lub ekonomiczne,
- mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 21/25”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 99 46 lub 22/ 314 97 94.
Informacja o wyniku naboru
Imię i nazwisko, miejsce zamieszkania: Piotr Kurowski, Warszawa.
Uzasadnienie: Kandydat spełnia wymagania określone w ogłoszeniu o naborze. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej kandydat potwierdził wiedzę oraz kwalifikacje wymagane na rekrutowanym stanowisku.