Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- przygotowanie dokumentów do prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych na wyposażenie kwater internatowych w szczególności opisu przedmiotu zamówienia, kryteriów oceny i wzoru umowy stanowiących załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,
- realizacja spraw związanych z wypłatą świadczeń mieszkaniowych dla żołnierzy,
- weryfikacja dokumentów składanych przez żołnierzy w celu aktualizacji ich uprawnień,
- obsługa interesantów oraz wydawanie zaświadczeń o pobieranym świadczeniu mieszkaniowym,
- prowadzenie w programach komputerowych ewidencji osób korzystających z wypłaty świadczenia mieszkaniowego,
- prowadzenie korespondencji z instytucjami i urzędami w sprawach dotyczących uprawnień żołnierzy zawodowych do świadczenia mieszkaniowego oraz przygotowanie projektów odpowiedzi na pisma, skargi i wnioski.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- min. 4-letnie doświadczenie zawodowe, w tym nim. 3 lata w ramach specjalizacji stanowiska,
- znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z działalnością Agencji tj. ustawy o Agencji Mienia Wojskowego i o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP,
- znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,
- praktyczna znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej w sprawie wypłaty świadczenia mieszkaniowego,
- umiejętność obsługi komputera (biegła znajomość pakietu MS Office),
- odpowiedzialność, terminowość oraz dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu.
Wymagania dodatkowe:
- mile widziane wykształcenie prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne,
- prawo jazdy kat. B.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 18-92/24”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 99 46 lub 22/ 314 98 13.
Informacja o wyniku naboru
Imię i nazwisko, miejsce zamieszkania: Grzegorz Lemiecha, Zakrzówek.
Uzasadnienie: kandydat spełnia wymagania określone w ogłoszeniu o naborze. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej kandydat potwierdził wiedzę oraz kwalifikacje wymagane na rekrutowanym stanowisku.