Oddział Regionalny AMW w Krakowie
Termin składania dokumentów: 5 maja 2025
Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- rozliczanie kosztów dostawy mediów komunalnych i opłat pośrednich w lokalach mieszkalnych,
- planowanie kosztów do kalkulacji stawek opłat pośrednich oraz do rocznych planów finansowych,
- comiesięczne naliczanie opłat za używanie lokalu mieszkalnego i opłat pośrednich, w tym wystawianie faktur oraz naliczanie odszkodowań za zajmowanie lokalu bez tytułu prawnego;
- ustalanie, zawiązywanie i rozwiązywanie odpisów aktualizujących na przeterminowane należności zgodnie z obowiązującą polityką rachunkowości,
- ustalanie wysokości wpłaconych środków na poczet funduszu remontowego i sporządzanie comiesięcznej dyspozycji przekazania środków na wyodrębniony rachunek funduszu remontowego,
- prowadzenie, analiza i kojarzenie rozrachunków, prowadzenie korespondencji z kontrahentami, wysyłanie informacji o stanie zadłużenia, sporządzanie dyspozycji zwrotu powstałych nadpłat.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 2 lata w obszarze specjalizacji stanowiska,
- znajomość ustawy o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP, o Agencji Mienia Wojskowego i przepisów wykonawczych,
- znajomość rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej w sprawie opłat za używanie lokali będących w dyspozycji Agencji,
- znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego oraz kodeksu cywilnego,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
Wymagania dodatkowe:
- odpowiedzialność, systematyczność i dobra organizacja pracy własnej,
- komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (dla aplikacji składanych tradycyjnie na wskazany adres wzór podajemy poniżej).
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 76/25”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 314 97 94 lub 22 314 99 46
Lista kandydatów spełniających wymagania
Aktualnie prowadzony jest proces rekrutacji.